Algemeen Wielernieuws

Ongelooflijk hoe vele van Ruben's bashers eigenlijk gewoon in zijn plaats
zouden willen geweest zijn......maar er enkel van kunnen dromen om Superman te zijn.
Neen.
Ik hoef niet op Instagram-vrouwen met een laag make-up te zitten in de hoop dat ze mij gebruiken om ergens te geraken.

Dat kapsel van Tadej. Nog afgrijselijker dan dat blond.

Ongelooflijk hoe vele van Ruben's bashers eigenlijk gewoon in zijn plaats
zouden willen geweest zijn......maar er enkel van kunnen dromen om Superman te zijn.
Ik begrijp dat eerlijk niet. Waarom zou je hem willen zijn? Wilt ge uzelf leegpoepen, er zijn voldoende relaties waar dat in kan. Maar relatie met de ene, een kind met de andere ,getruwd zijn met nog een andere... Dat is niet plezant, dat is gewoon druk. Het aantal onnozele berichten dat die mens krijgt van :

- "Waar blijfde slapen?"
- "Ge zijt bij de die zeker???"
- "Veel plezier me uw avondje met x :)"

Het plannen, het onderhouden, het getouwtrek in de media... Bah. Ik ben absoluut niet jaloers op die mens zijn leven.

Ik begrijp dat eerlijk niet. Waarom zou je hem willen zijn? Wilt ge uzelf leegpoepen, er zijn voldoende relaties waar dat in kan. Maar relatie met de ene, een kind met de andere ,getruwd zijn met nog een andere... Dat is niet plezant, dat is gewoon druk. Het aantal onnozele berichten dat die mens krijgt van :

- "Waar blijfde slapen?"
- "Ge zijt bij de die zeker???"
- "Veel plezier me uw avondje met x :)"

Het plannen, het onderhouden, het getouwtrek in de media... Bah. Ik ben absoluut niet jaloers op die mens zijn leven.
Druk met zijn kind(eren) heeft hij het alvast niet. Zijn kind daar in Kroatië wordt opgevoed zonder vader in de buurt.

Quickstep verlaat de ploeg en wordt vervangen door Safety Jogger. 25 jaar zeg ... :eek:

Quickstep verlaat de ploeg en wordt vervangen door Safety Jogger. 25 jaar zeg ... :eek:

Verlaat niet de ploeg hoor, gaat gewoon geen naamsponsor meer zijn. Wat ook geen verrassing is alsook de move naar Merida als fietsconstructeur.

Wat betekent de switch voor het budget van de ploeg?​

In de hoedanigheid van Soudal-Safety Jogger blijft de ploeg budgettair in dezelfde klasse spelen. Voor alle teams samen – vrouwen, mannen, jeugd – bedraagt het budget volgens Foré “tussen de 30 en 35 miljoen”. In het wereldwijde peloton situeert hij de ploeg ergens tussen “de achtste en de tiende plaats”.

In de microfoon van Sporza klonk het: “We zijn erin geslaagd de budgetten een beetje te laten groeien.”

Wat vinden jullie van het idee om te koersen s ochtends in plaats van de namiddag bij hitte ?

Uiteraard zou ik dat jammer vinden omdat ik dan niet meer kan kijken. En marketingsgewijs lijkt me dat niet evident. Maar met de huidige hittegolven zal daar toch moeten over nagedacht geworden. Of de Tour verplaatsen in de kalender, maar ja naar waar..

Ze zullen sowieso wel in juli of augustus willen blijven, die plek in de vakantieperiode gaan ze niet weggooien. Of finishen om 13u of 18u dan zoveel verschil gaat maken? 18u zal beter zijn maar ik heb de indruk dat het in zo'n vakantieperiode voor veel mensen toch weinig uit maakt.
Ik denk dat het een groter probleem is voor alle randanimatie die er rond hangt. En dat renners enorm vroeg op moeten staan om te eten en dan nog de verplaatsing naar de start maken.

Als het echt niet anders kan verhuizen naar september en de vuelta in oktober, net zoals in 2020. Maar daarvoor zullen er eerst renners omver moeten vallen.

Ze zullen sowieso wel in juli of augustus willen blijven, die plek in de vakantieperiode gaan ze niet weggooien. Of finishen om 13u of 18u dan zoveel verschil gaat maken? 18u zal beter zijn maar ik heb de indruk dat het in zo'n vakantieperiode voor veel mensen toch weinig uit maakt.
Ik denk dat het een groter probleem is voor alle randanimatie die er rond hangt. En dat renners enorm vroeg op moeten staan om te eten en dan nog de verplaatsing naar de start maken.

Als het echt niet anders kan verhuizen naar september en de vuelta in oktober, net zoals in 2020. Maar daarvoor zullen er eerst renners omver moeten vallen.
Niet iedereen heeft al vakantie dan. Een finish rond 17u is voor de meeste mensen ideaal om volgen. Maar ja het moet wel doenbaar blijven uiteraard.

Wat vinden jullie van het idee om te koersen s ochtends in plaats van de namiddag bij hitte ?

Uiteraard zou ik dat jammer vinden omdat ik dan niet meer kan kijken. En marketingsgewijs lijkt me dat niet evident. Maar met de huidige hittegolven zal daar toch moeten over nagedacht geworden. Of de Tour verplaatsen in de kalender, maar ja naar waar..

Dan verplaats je het zwaartepunt van de koers naar het warmste moment van de dag tussen 12 en 3 PM, vind ik helemaal op niks slaan?

Als de gezondheid van renners effectief belangrijkste drijfveer is, dan lijkt het me logischer om later te koersen en aankomsten te hebben tot 8:30-9:00 PM, commercieel gezien hebben ze dan ook nog eens het zwaartepunt van de koers tijdens prime time. Enigste wat je dan wel heb is erg late hotel transfers, maar waarom niet als je pas laat begint te koersen?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan