Algemeen Wielernieuws

Ik vind dit oprecht gewoon raar. Vreemde man.

Welk publiek gezicht pronkt daar zo mee. Dat de VRT die nog altijd een platform geeft zeg.
En niet alleen de VRT... duikt overal op (en bij Play nu helemaal in het najaar).
Zijn carrière is nooit beter geweest...

En niet alleen de VRT... duikt overal op (en bij Play nu helemaal in het najaar).
Zijn carrière is nooit beter geweest...

Ik maak een onderscheid tussen de publieke omroep en de rest. De rest kan doen wat ze willen, ook al vind ik het ook maar niets. De VRT die dat soort mens constant in de kijker zet, vind ik erger.

Ik maak een onderscheid tussen de publieke omroep en de rest. De rest kan doen wat ze willen, ook al vind ik het ook maar niets. De VRT die dat soort mens constant in de kijker zet, vind ik erger.
Het is natuurlijk ook gewoon een oerdegelijke sportjournalist. De openbare omroep kiest gewoon voor kwaliteit. Ze hebben Aster al moeten afgeven.

Het is natuurlijk ook gewoon een oerdegelijke sportjournalist. De openbare omroep kiest gewoon voor kwaliteit. Ze hebben Aster al moeten afgeven.

Nou, daar kan je over discussiëren. Ik vind hem ook wat dat betreft helemaal niets, maar dat is iets anders en gaat het mij nu niet over.

Hij beoefent een zeer "serieuze" job bij de VRT. Sportcommentator en -presentator en vooral nieuwslezer. Dat soort "personages" moet voor mij niet op zo een vreemde manier zelf constant in het nieuws komen. Nog eens, ik vind het oprecht gewoon raar. Niet alleen dit btw, ook andere uitspraken die hij doet, zijn rijgedrag, etc. Gewoon een heel slecht voorbeeld imo.

Ik wou nog een "#sarcasm" zetten bij mijn vorige post, maar ik vond het leuker zo :tongue:

Nee, ik begrijp wat je bedoelt hoor. Het is een nogal 'opmerkelijke' (sport)journalist inderdaad, die vooral met andere zaken de aandacht trekt. Ongetwijfeld ook zijn plan, want zijn ambitie rijkt verder dan enkel journalistiek. Hij ziet zichzelf ongetwijfeld meer als presentator en uithangbord dan als 'serieuze' journalist. En het werkt blijkbaar, want hij komt overal aan de bak.

Hij zal dus nog altijd wel een hoog 'waarderingscijfer' hebben bij de gemiddelde (VRT) kijker...

Ze hebben daar met Karl natuurlijk nog zo'n figuur rondlopen die al niet veel beter is.

Lol die 67. J.T uit Mol ken ik dus al :eek:
Die gast heeft nogal een tour de belgique gedaan :lol:
en wat zou J.T uit Mol daar nu zelf van vinden? :s
Net als die andere 70 vrouwen? Die volgens de gladde aal het 'wel niet erg' zullen vinden.
Inbreuk privacy? Wat is het verschil met de Bunga lijstjes dan? ah het zijn 'slechts' initialen en het is 'respectvolle' lijst aldus de zelfverklaarde blonde "god". wat een degoutant figuaar. Ik hoop dat Ine BEIJEN uit DE HAAN (ahha Ine BEIJJEN uit H. en niet D. hahaah) of iemand anders eens klacht indient! Of ze kunnen zelf een lijstjee opstellen van hun bedpartners: R. V. G uit B. 7cm en 30s. Zoeken maar!

Laatst bewerkt:
De initialen in combinatie met Van Gucht zijn openbaar IG-account maakt het makkelijk om een groot deel van die namen te achterhalen, mocht je dat willen. Ik begrijp niet dat een uitgever dit toelaat. Krijgt misschien nog wel een staartje.

Terug
Bovenaan