Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En niet alleen de VRT... duikt overal op (en bij Play nu helemaal in het najaar).Ik vind dit oprecht gewoon raar. Vreemde man.
Welk publiek gezicht pronkt daar zo mee. Dat de VRT die nog altijd een platform geeft zeg.
En niet alleen de VRT... duikt overal op (en bij Play nu helemaal in het najaar).
Zijn carrière is nooit beter geweest...
Het is natuurlijk ook gewoon een oerdegelijke sportjournalist. De openbare omroep kiest gewoon voor kwaliteit. Ze hebben Aster al moeten afgeven.Ik maak een onderscheid tussen de publieke omroep en de rest. De rest kan doen wat ze willen, ook al vind ik het ook maar niets. De VRT die dat soort mens constant in de kijker zet, vind ik erger.
Het is natuurlijk ook gewoon een oerdegelijke sportjournalist. De openbare omroep kiest gewoon voor kwaliteit. Ze hebben Aster al moeten afgeven.

en wat zou J.T uit Mol daar nu zelf van vinden?Lol die 67. J.T uit Mol ken ik dus al
Die gast heeft nogal een tour de belgique gedaan![]()

Waarom krijgt die ongelofelijke narcist zo veel aandacht in arm Vlaanderen?![]()

nr. 57 weet ik ook meteen wie het is.Lol die 67. J.T uit Mol ken ik dus al
Die gast heeft nogal een tour de belgique gedaan![]()
"Fuck around and find out" is wel een toepasselijk gezegde nunr. 57 weet ik ook meteen wie het is.
Ik had al een vermoeden maar nu toch zo goed als bevestigd.
Vind ik toch maar creepy om nu zo geexposed te worden.