Algemeen Wielernieuws

Misschien wil Bora er nu al van af? De kroniek van een aangekondigde dood? Je (dwz Remco) heel zwaar laten betalen obv heel zware verwachtingen, zonder iets concreet op tafel gelegd te hebben, dat loopt nooit goed af. Maw Remco laat zich betalen alsof hij een Ronde-palmares op zijn naam heeft staan. Maar hij heeft dat niet. Niet. Niet.

Sorry hoor, als Pajottenlander ben ik dan ook niet akkoord met deze gang van zaken. Eerst presteren en dan op tafel kloppen, niet omgekeerd. Dat is nog altijd de ongeschreven wet in het Pajottenland.

Laatst bewerkt:
Remco heeft 25 koersdagen: dat is meer dan Pogi, Seixas, Van Aert, van der Poel, etc.

Ze hebben gewoon veiligheid ingebouwd en geen Dauphiné of Zwitserland gekozen. Ik denk dat Remco liever in de veiligheid van zijn eigen cocon zit. In deze moderne tijd lijkt mij daar niets mis mee.

Los daarvan zie ik hem ook helemaal geen top 3 rijden, maar dat is een andere discussie. Dat gaat niet aan de voorbereiding gelegen hebben imo.

Laatst bewerkt:
Remco liever dit, Remco liever dat, Remco liever een cocon etc etc. Remco blaast heel hoog van de toren. Remco moet terug afdalen naar de cols van het Pajottenland (Keperenberg, Kuipersberg ea) en meer terug met zijn voeten op de grond leren staan. En leren dat men als prof de appreciatie van supporters verdient en vooral blijft verdienen door te koersen, niet door op stage te gaan zitten.

Remco teert veel te veel op wat hij in het verleden heeft gepresteerd. Maar prestaties uit het verleden zeggen niets maar dan ook helemaal niets over de toekomst. Het wordt tijd dat hij dat leert inzien.

Laatst bewerkt:
Ja ok, laten we terug een rondje Remco bashen. Elke uitleg is goed.
Niet Remco bashen, maar een kat een kat noemen. In 24 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. In 25 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. En nu gaat hij meedoen voor het podium? Hallo? Staan we nog met onze beide voeten op de grond?

Niet Remco bashen, maar een kat een kat noemen. In 24 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. In 25 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. En nu gaat hij meedoen voor het podium? Hallo? Staan we nog met onze beide voeten op de grond?
Hallo? Hangen al die vijzen in je bovenkamer nog vast?

Drugs are bad mkay?

Hallo? Hangen al die vijzen in je bovenkamer nog vast?

Drugs are bad mkay?
Geen kwestie van vijzen hoor. Maar van observatie. Als je er al aan de voet van LaRedoute afgereden wordt door Pogi en Freixas, dan vraag ik mijzelf af wat je in de Tour als zonnekoning dan wel gaat doen. Cfr al die hype vandaag rond zijn met goud-gestreepte Specialized SL9. Zijn fiets trekt nu al meer aandacht dan hijzelf. Allo? Met wat is die bezig? Terechte vraag toch?

Koers stond hier op op de achtergrond. Wat een zever van Karl en Nys, en wat een gegoochel met namen zeg.

En als ze dan een feitje of verhaaltje kunnen vertellen dat voorbereid werd door een stagair, dan dat nog op de meeste pedante wijze vertellen.

in 24 stond hij gewoon op dat podium met amper 1 ritzege dus wat raaskal jij toch allemaal?

En niets gepresteerd bij Bora? 3de in de RVV, AGR gewonnen. Hij staat gewoon 4de op de ranking van PCS, op de Uci ranking staat ie 3de, op de CQ ranking staat ie 4de. Maar hij heeft dus nog niets gepresteerd, HALLO

in 24 stond hij gewoon op dat podium met amper 1 ritzege dus wat raaskal jij toch allemaal?

En niets gepresteerd bij Bora? 3de in de RVV, AGR gewonnen. Hij staat gewoon 4de op de ranking van PCS, op de Uci ranking staat ie 3de, op de CQ ranking staat ie 4de. Maar hij heeft dus nog niets gepresteerd, HALLO
We zullen zien vanaf 4/7. Ik raaskal niets. Ik stel vast. Als je in LBL aan de voet van LaRedoute er af gereden wordt, dan klopt het verhaal van de gouden zonnekoning niet. Bij mij toch niet.

We zullen zien vanaf 4/7. Ik raaskal niets. Ik stel vast. Als je in LBL aan de voet van LaRedoute er af gereden wordt, dan klopt het verhaal van de gouden zonnekoning niet. Bij mij toch niet.
Er is maar 1 iemand bezig over Zonnekoning en dergelijke. Er is hier niemand die zegt dat Remco de Tour gaat winnen of dat verwacht. Er is hier maar 1 iemand die zegt dat Remco niets gepresteerd heeft en dat ben jij en dat is gewoon onzin. Dus ja je lult er gewoon op los

Er is hier maar 1 iemand op dit forum die het heeft over top 3 en dat ben jijzelf. Dus haal jij je grote gelijk maar tegen.. Niemand.

Ik herhaal, Remco is voor heel veel geld naar Bora gegaan. Om De Tour te winnen. Maar in LBL wordt hij er aan de voet droog afgereden. Dus nu/toen is/was het paniek bij Bora. Dus nu even 8 weken in de couveuse (de couveuse voor grote talenten). Een speciale couveuse die Eddy Merckx ea in hun tijd niet hadden. Sorry dat ik het scherp stel, maar topsport is scherpstellen toch.

Terug
Bovenaan