Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet Remco bashen, maar een kat een kat noemen. In 24 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. In 25 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. En nu gaat hij meedoen voor het podium? Hallo? Staan we nog met onze beide voeten op de grond?Ja ok, laten we terug een rondje Remco bashen. Elke uitleg is goed.
Hallo? Hangen al die vijzen in je bovenkamer nog vast?Niet Remco bashen, maar een kat een kat noemen. In 24 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. In 25 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. En nu gaat hij meedoen voor het podium? Hallo? Staan we nog met onze beide voeten op de grond?
Laatste 5km gekeken.Karel Vannieuwkerke en Sven Nys?
Absoluut niet. Dag en bedankt.
Geen kwestie van vijzen hoor. Maar van observatie. Als je er al aan de voet van LaRedoute afgereden wordt door Pogi en Freixas, dan vraag ik mijzelf af wat je in de Tour als zonnekoning dan wel gaat doen. Cfr al die hype vandaag rond zijn met goud-gestreepte Specialized SL9. Zijn fiets trekt nu al meer aandacht dan hijzelf. Allo? Met wat is die bezig? Terechte vraag toch?Hallo? Hangen al die vijzen in je bovenkamer nog vast?
Drugs are bad mkay?
in 24 stond hij gewoon op dat podium met amper 1 ritzege dus wat raaskal jij toch allemaal?Niet Remco bashen, maar een kat een kat noemen. In 24 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. In 25 heeft hij 1 etappe gewonnen in De Tour. En nu gaat hij meedoen voor het podium? Hallo? Staan we nog met onze beide voeten op de grond?
We zullen zien vanaf 4/7. Ik raaskal niets. Ik stel vast. Als je in LBL aan de voet van LaRedoute er af gereden wordt, dan klopt het verhaal van de gouden zonnekoning niet. Bij mij toch niet.in 24 stond hij gewoon op dat podium met amper 1 ritzege dus wat raaskal jij toch allemaal?
En niets gepresteerd bij Bora? 3de in de RVV, AGR gewonnen. Hij staat gewoon 4de op de ranking van PCS, op de Uci ranking staat ie 3de, op de CQ ranking staat ie 4de. Maar hij heeft dus nog niets gepresteerd, HALLO
Er is maar 1 iemand bezig over Zonnekoning en dergelijke. Er is hier niemand die zegt dat Remco de Tour gaat winnen of dat verwacht. Er is hier maar 1 iemand die zegt dat Remco niets gepresteerd heeft en dat ben jij en dat is gewoon onzin. Dus ja je lult er gewoon op losWe zullen zien vanaf 4/7. Ik raaskal niets. Ik stel vast. Als je in LBL aan de voet van LaRedoute er af gereden wordt, dan klopt het verhaal van de gouden zonnekoning niet. Bij mij toch niet.
Er is hier maar 1 iemand op dit forum die het heeft over top 3 en dat ben jijzelf. Dus haal jij je grote gelijk maar tegen.. Niemand.We zullen zien vanaf 4/7. Ik raaskal niets. Ik stel vast. Als je in LBL aan de voet van LaRedoute er af gereden wordt, dan klopt het verhaal van de gouden zonnekoning niet. Bij mij toch niet.