Het is bijna of je spreekt met kennis van de zaakMeest logische verklaring lijkt me dat Sylvan Adams officieel op papier afstand gedaan heeft van de ploeg maar eigenlijk stiekem toch nog altijd betrokken is en er zijn geld in steekt.
Premier Tech had dit in het snotje en wou dus definitief afscheid nemen.
Ik weet nog niet of het klopt, maar het lijkt me de enige logische verklaring waarom de ploeg zich absoluut geen zorgen maakt en blij is met enkele kleinere sponsors die de naam van de ploeg zullen dragen.

Kans dat inderdaad Adams financieel nog betrokken blijft lijkt me niet zo vergezocht.
Overigens zijn goed recht, en niet zozeer nefast. Anders had misschien veel renners geen ploeg volgend jaar en hadden er sommige noodgedwongen moeten stoppen. Een jaar zonder ploeg zitten, vele overleven dat niet om daarna terug een ploeg te vinden.
Overigens is het verdacht stil over de uitlatingen van sommige prominenten dat de transfer van Remco sportief misschien niet zo positief is.
Groot renner, met 1 duidelijke zwakte, hij kan de spotlight en de plaats van beste renner in een ploeg niet delen.