Algemeen Wielernieuws

We hadden het er nog over in het WK topic maar Remco wordt hier dus door Pogacar van een quadruple gouden medaille gehouden. Anders was ie dus zowel Europees en Wereld kampioen zowel op de weg als in de tijdrit. En daarboven ook nog eens de dubbele OS titel. Echt te zot eigenlijk als je erbij stilstaat

We hadden het er nog over in het WK topic maar Remco wordt hier dus door Pogacar van een quadruple gouden medaille gehouden. Anders was ie dus zowel Europees en Wereld kampioen zowel op de weg als in de tijdrit. En daarboven ook nog eens de dubbele OS titel. Echt te zot eigenlijk als je erbij stilstaat
Ik zou durven zeggen, dar het beter is voor de koers, dat hij niet op alle gebieden regerend kampioen is :unsure:.
En ok, Seixas is een monstertalent, maar ik hoop dat er wat een goede kop op staat want gaat wrschnlk hoge verwachtingen hebben bij de Fransen.
Karl (ik weet het) zei dat hij volgend jaar de Tour al zou rijden.
Benieuwd hoe dat gaat aflopen. Als het aftasten is, oké, maar gaat hij zelf proberen om zich drie weken uit te wringen?

En als Wellens niet bestond ook dubbel BK ;)

lol die achterstanden gelukkig dat er nog een heuveltje ligt in de ronde of Pogacar kan die groep nog dubbelen

Pogacar kon ze nu ook dubbelen maar een minuutje voorsprong vindt hij meer dan genoeg. Vanaf dan stemt hij zijn snelheid af op de achtervolgers.

ik durf te gokken dat de volgorde wel eens zou kunnen verschillen in de toekomst met Seixas!

(op voorwaarde dat ze de druk wat kunnen afhouden)

Dat zal een belangrijke zijn. En ik durf te gokken dat ze daar bij decathlon - CMA CGM hem echt in no time gaan uitpersen gelijk een overrijpe citroen.

Het is goed om te zien dat er talent op komst is. Maar prestaties zoals deze neerzetten zo vroeg in uw carrière zijn ook zeer gevaarlijk.

Remco evenepoel al zijn kampioenschappen bij de profs ooit gereden
Redelijk indrukwekkend als je het opgelijst ziet staan :p

EK Weg 2025:🥈
EK ITT 2025 🥇
WK weg 2025: 🥈
WK ITT 2025 🥇
BK weg 2025: 🥈
BK ITT 2025 🥇
WK weg 2024: 5de
WK ITT 2024 🥇
OS weg 2024: 🥇
OS ITT 2024 🥇
WK weg 2023: 25ste
WK ITT 2023 🥇
BK weg 2023: 🥇
BK ITT 2023 4de
WK weg 2022: 🥇
WK ITT 2022 🥉
BK weg 2022: 37ste
BK ITT 2022 🥇
WK weg 2021: 62ste
WK ITT 2021 🥉
EK weg 2021: 🥈
EK ITT 2021 🥉
OS weg 2021: 49de
OS ITT 2021 9de
BK weg 2021: 🥉
BK ITT 2021 🥈
WK weg 2019: DNF
WK ITT 2019🥈
EK ITT 2019🥇
BK weg 2019 84ste
BK ITT 2019🥉

Laatst bewerkt:
Remco evenepoel al zijn kampioenschappen bij de profs ooit gereden
Redelijk indrukwekkend als je het opgelijst ziet staan :p

EK Weg 2025:🥈
EK ITT 2025 🥇
WK weg 2025: 🥈
WK ITT 2025 🥇
BK weg 2025: 🥈
BK ITT 2025 🥇
WK weg 2024: 5de
WK ITT 2024 🥇
OS weg 2024: 🥇
OS ITT 2024 🥇
WK weg 2023: 25ste
WK ITT 2023 🥇
BK weg 2023: 🥇
BK ITT 2023 4de
WK weg 2022: 🥇
WK ITT 2022 🥉
BK weg 2022: 37ste
BK ITT 2022 🥇
WK weg 2021: 62ste
WK ITT 2021 🥉
EK weg 2021: 🥈
EK ITT 2021 🥉
OS weg 2021: 9de
OS ITT 2021 49ste

BK weg 2021: 🥉
BK ITT 2021 🥈
WK weg 2020: DNF
WK ITT 2020 🥈
EK ITT 2020 🥇
BK weg 2020 84ste
BK ITT 2020 🥉
Uw lijst klopt niet

Zolang het geld van Adams beschikbaar blijft zie ik geen probleem eerlijk gezegd.
Al zie ik daar het probleem net.
Er zijn belangrijke dingen in het leven als de koers zeker? Hopelijk investeert hij zijn miljarden in Elbit systems, dat zou mooi zijn.

Ik hoor Karsten Kroon op zich nog wel graag vertellen, maar kan die de sport een beetje volgen? In de Coppa Bernocchi is een kopgroep weg met oa Albert Philipsen. "Nou, ik heb nog nooit van die jongen gehoord". Pardon??

Absoluut intriest.

5. Down Under en Baskenland​

De Tour Down Under was in 2019 zijn eerste koers als prof en Tadej Pogacar won er meteen een etappe. Eindwinst zat er niet in, maar een trip naar Australië staat nog altijd hoog op het verlanglijstje van de Sloveen.

.....

Is daar eigenlijk nog een eindredacteur?
Wat is hier in godsnaam de nieuwswaarde nog van? Zeker als je die zaken uit ChatGTP ook maar overneemt, zonder daarna een kritische blik erop te werpen...

Zoals de passage (uit ChatGPT):
"Als de koers bijvoorbeeld wat te lang duurt, of als er onverwachte omstandigheden zijn (zoals slecht weer of een technisch parcours), kan zelfs Pogacar moeite hebben. Het idee is dan om deze momenten te gebruiken om hem te verrassen."

Wat uiteraard compleet nergens op slaat...

Wat is hier in godsnaam de nieuwswaarde nog van? Zeker als je die zaken uit ChatGTP ook maar overneemt, zonder daarna een kritische blik erop te werpen...

Tenenkrullend hoe iedereen ChatGPT gebruikt als een alwetend orakel die op alle vragen een correct antwoord geef.

In plaatst van naar een taalmodel te luisteren, zou m'n beter wat tips aan het Orakel van Eeklo vragen, namelijk Roger. :oi22:

Tenenkrullend hoe iedereen ChatGPT gebruikt als een alwetend orakel die op alle vragen een correct antwoord geef.

In plaatst van naar een taalmodel te luisteren, zou m'n beter wat tips aan het Orakel van Eeklo vragen, namelijk Roger. :oi22:
Hoe kan Remco het beter doen tegen Tadej, in de stijl van Roger (powered by ChatGPT):

Interviewer: Roger, hoe kijk jij naar de strijd tussen Remco Evenepoel en Tadej Pogacar?

Roger: “Strijd? Welke strijd? Pogacar rijdt iedereen naar huis alsof hij op een brommer zit. En Remco? Die rijdt goed, hé, daar niet van. Maar hij denkt soms dat hij al Merckx is. Vent toch, ge moet eerst koersen winnen, dan pas show verkopen.”

Interviewer: Denk je dat Remco ooit Pogacar kan kloppen?

Roger: “Tuurlijk, als hij stopt met dat wattagegedoe en begint te koersen met zijn kop. Pogacar is slim, die wacht niet op zijn computer om te zeggen wanneer hij moet aanvallen. Die voelt de koers. Remco moet dat ook leren. Minder Instagram, meer instinct.”

Interviewer: Wat zou jij doen als je ploegleider was van Remco?

Roger: “Ik zou hem zeggen: ‘Jongen, steek dat fietsje niet in de lucht als ge wint. Steek uw handen uit, en wees fier. En als ge Pogacar wilt kloppen, dan moet ge hem pijn doen. Niet wachten tot de laatste klim, maar hem kapot rijden van kilometer 50. Zoals wij dat deden in Roubaix. Geen genade.”

Interviewer: Vind je dat Pogacar te weinig tegenstand krijgt?

Roger: “Absoluut. In mijn tijd had je Merckx, Maertens, Moser, Gimondi. Als ge daar een aanval plaatste, kreeg ge direct vier man op uw wiel. Nu laten ze Pogacar 90 kilometer alleen rijden. Dat is geen koers, dat is een toeristische uitstap.”

Interviewer: En Remco?

Roger: “Hij heeft het karakter, dat zie je. Hij wil winnen, hij heeft die blik. Maar hij moet leren dat koers niet alleen benen zijn. Het is ook kop, lef en timing. En als hij dat leert, dan kan hij Pogacar kloppen. Maar hij moet stoppen met te denken dat hij al de beste is. Ge wordt de beste door te winnen, niet door te roepen.”

Classic Roger!

Terug
Bovenaan