Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin mij precies toch wat zorgen te maken over die jongen zijn mentale toestand, dat begint van een klein beetje wankel nogal snel te verschuiven naar compleet van het paadje af precies...En Pogacar gaat niet akkoord volgens zijn sociale media...

Soms is het een beetje pokeren he.Toen je dit poste wisten we het zeker: De Lie ging winnen.Allé VDP wint zeker. De Lie moeten passen.

Je zag het direct in die slomo na de finish, heel even teleurgesteld, maar dan had die zoiets van oké, het is De Lie van harte gegund. Echt prachtig!Prachtig hoe sportief Matje is
Woont ook in Monaco zeker?Ik begin mij precies toch wat zorgen te maken over die jongen zijn mentale toestand, dat begint van een klein beetje wankel nogal snel te verschuiven naar compleet van het paadje af precies...
Moest dit nu nog een UAE renner geweest zijn zou ik het half kunnen begrijpen, maar om je hier nu te gaan tussen smijten als niet belanghebbende terwijl de beslissing terecht was, dat snap ik echt niet. Of is het omdat het iemand van Visma is die daar misbaar maakt?
Misschien zou het niet slecht dat er iemand in die jongen zijn omgeving eens zou zeggen: social media uit en paar maand weg, naar ergens waar ze je niet op straat herkennen, want het lijkt mentaal een beetje op te zijn.
Jup Monaco, maar rijdt blijkbaar regelmatig rond met truitjes met "do not disturb" als je de artikels leest... dat doen je niet voor eens 1 wielertoerist die eens een foto vraagt zou ik denken.Woont ook in Monaco zeker?
Probleem is dat ze niet consistent zijn, heb pas de beelden gezien nadat ik het gelezen had en dacht dat er meer aan de hand zou zijn dan een halve baan uitwijken
Jup Monaco, maar rijdt blijkbaar regelmatig rond met truitjes met "do not disturb" als je de artikels leest... dat doen je niet voor eens 1 wielertoerist die eens een foto vraagt zou ik denken.
![]()
Chris Froome ligt in ziekenhuis na val op training: klaplong, gebroken ribben en lendenwervel | sporza
Het seizoen van Chris Froome (40) zit erop. De viervoudige Tourwinnaar is gisteren zwaar ten val gekomen tijdens een training in Saint-Raphaël. Froome werd afgevoerd met een helikopter en is ernstig geblesseerd. "Maar hij is stabiel", meldt zijn ploeg.sporza.be
Tijd om te stoppen, Chris ...