Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben het hier 100% mee eens.Ik vind het vooral zwak dat velen niet meedoen omdat ze toch niet kunnen winnen van Remco.
Ik heb, los van zijn valpartijen natuurlijk, ook wel het gevoel dat hij vaker last heeft van kleine kwaaltjes in vergelijking met mede profs die geen kinderen hebben.Hij had beter gewacht met kinderen, iedereen weet dat (kleine) kinderen hebben niet echt ideaal zijn en je veel sneller ziek wordt door hen.
Anderzijds zit je wel met de Giro in de benen en evengoed hebben ze bij Visma berekent, dat Wout niet top zal zijn in de laatste bergrit om vooruit te sturen, als hij dit BK rijdt en zich kapotrijdt zoals in de Brabantse Pijl.Je gaat niet speciaal 2 dagen voor een BK van hoogtestage komen terwijl het al een korte hoogtestage was om je dan ziek te melden...
Het gaat hier dan nog over een parcours die wel iets voor hem is en dan toch liever nog een koersprikkel dan de TDF te starten na 5 weken niks van koersen te rijden.
Dus hopelijk hebben jullie gelijk en is hij niet echt ziek want anders is dat weer serieus pech voor hem.
Hij had beter gewacht met kinderen, iedereen weet dat (kleine) kinderen hebben niet echt ideaal is en je veel sneller ziek wordt door hen.
Typisch als het over Van Aert gaat, nooit een kritische nooit.en zoals gewoonlijk geen enkele kritische noot van een journalist, je zou de ploegleider maar eens moeten confronteren met de jaarlijkse belachelijk uitvluchtjes van Van Aert en Jumbo.
Journalisten baseren hun meestal op feiten en gaan niet zomaar vragen stellen afkomstig van roddels van BG'ersen zoals gewoonlijk geen enkele kritische noot van een journalist, je zou de ploegleider maar eens moeten confronteren met de jaarlijkse belachelijk uitvluchtjes van Van Aert en Jumbo.

Dat journalisten niet altijd even kritisch zijn is toch geen geheim? WVA zal gewoon aan de start staan op de Tour, dit is een beetje ja een snipperdag.Journalisten baseren hun meestal op feiten en gaan niet zomaar vragen stellen afkomstig van roddels van BG'ers![]()
Journalisten baseren hun meestal op feiten en gaan niet zomaar vragen stellen afkomstig van roddels van BG'ers![]()
ai van Eeltvelt tegen de grond hopelijk zonder erg. Ik verwacht er toch wel wat van in de Tour en veel betere kaarten heeft Lotto momenteel niet met de Lie die zoekende is.