Algemeen Wielernieuws

Ik vind het vooral zwak dat velen niet meedoen omdat ze toch niet kunnen winnen van Remco.
Ik ben het hier 100% mee eens.

Voelen zich te goed om hun beroep uit te oefenen want het gaat maar om de Belgische titel.

Beetje meer eergevoel mag wel.

Dan kan Wout misschien beter geen enkele koers nog meedoen. Want kan toch nergens winnen.

Ik hoop dat het een show is, en dat hij weer niet opnieuw ziek is…

Want op zich vreemde keuze, want het is toch een parcours waar hij wel wat kan uitrichten, niet?

Je gaat niet speciaal 2 dagen voor een BK van hoogtestage komen terwijl het al een korte hoogtestage was om je dan ziek te melden...
Het gaat hier dan nog over een parcours die wel iets voor hem is en dan toch liever nog een koersprikkel dan de TDF te starten na 5 weken niks van koersen te rijden.
Dus hopelijk hebben jullie gelijk en is hij niet echt ziek want anders is dat weer serieus pech voor hem.

Hij had beter gewacht met kinderen, iedereen weet dat (kleine) kinderen hebben niet echt ideaal is en je veel sneller ziek wordt door hen.

Laatst bewerkt:
Hij had beter gewacht met kinderen, iedereen weet dat (kleine) kinderen hebben niet echt ideaal zijn en je veel sneller ziek wordt door hen.
Ik heb, los van zijn valpartijen natuurlijk, ook wel het gevoel dat hij vaker last heeft van kleine kwaaltjes in vergelijking met mede profs die geen kinderen hebben.

Ik hoop voor hem dat het gewoon wegslapen is en terug verder, want anders is dit toch weer een serieuze domper..

Je gaat niet speciaal 2 dagen voor een BK van hoogtestage komen terwijl het al een korte hoogtestage was om je dan ziek te melden...
Het gaat hier dan nog over een parcours die wel iets voor hem is en dan toch liever nog een koersprikkel dan de TDF te starten na 5 weken niks van koersen te rijden.
Dus hopelijk hebben jullie gelijk en is hij niet echt ziek want anders is dat weer serieus pech voor hem.

Hij had beter gewacht met kinderen, iedereen weet dat (kleine) kinderen hebben niet echt ideaal is en je veel sneller ziek wordt door hen.
Anderzijds zit je wel met de Giro in de benen en evengoed hebben ze bij Visma berekent, dat Wout niet top zal zijn in de laatste bergrit om vooruit te sturen, als hij dit BK rijdt en zich kapotrijdt zoals in de Brabantse Pijl.

Is voor coureurs een ziektebriefje van hun dokter goed genoeg of moet dat een andere zijn, gestuurd door de UCI of weetikveelwieerovergaat?

en zoals gewoonlijk geen enkele kritische noot van een journalist, je zou de ploegleider maar eens moeten confronteren met de jaarlijkse belachelijk uitvluchtjes van Van Aert en Jumbo.

en zoals gewoonlijk geen enkele kritische noot van een journalist, je zou de ploegleider maar eens moeten confronteren met de jaarlijkse belachelijk uitvluchtjes van Van Aert en Jumbo.
Typisch als het over Van Aert gaat, nooit een kritische nooit.

Laatst bewerkt:
Al meteen een heel sterke vlucht weg. Met Remco, Van Wilder, Lampaert, Berckmoes, Livyns, De Bondt, De Pestel, Theuns, Rickaert, De Pooter en Van Hemelen.

Perfect voor QS, maar lijkt me nu wel niet ideaal voor Alpecin dus die gaan dit toch moeten dichtrijden.

Journalisten baseren hun meestal op feiten en gaan niet zomaar vragen stellen afkomstig van roddels van BG'ers :)

Journalisten baseren hun meestal op feiten en gaan niet zomaar vragen stellen afkomstig van roddels van BG'ers :)

De journalisten van 't Scheld en Dag Allemaal zitten al in z'n vuilnisbak te snuffelen op zoek naar lege immodium verpakkingen!

ai van Eeltvelt tegen de grond hopelijk zonder erg. Ik verwacht er toch wel wat van in de Tour en veel betere kaarten heeft Lotto momenteel niet met de Lie die zoekende is.

Wat Van Aerts betreft. Als journalist kan je ook weinig anders doen dan je baseren op de feiten hé. Als de ploeg communiceert dat hij ziek is door buikgriep, kan je daar ook weinig op zeggen hé. Je hebt ook geen bewijs dat het niet zo is. Het is niet dat andere renners in deze periode niet ziek worden. Nys was onlangs ook ziek, en vrijdag waren er ook 2 afzeggingen door ziekte.

Misschien kunnen we nog een opiniestuk verwachten van Hans. Want dat is ook waar zoiets thuishoort: in een opiniestuk.

Het eerste opiniestuk is er al trouwens. Ik kan het artikel niet lezen, maar de titel laat duidelijk de insteek van de journalist merken.

ai van Eeltvelt tegen de grond hopelijk zonder erg. Ik verwacht er toch wel wat van in de Tour en veel betere kaarten heeft Lotto momenteel niet met de Lie die zoekende is.

Zag er toch serieus gehavend uit.

Dit is dus exact waarom jongens afmelden met "ziekte".

Langs de andere kant stel u voor dat je valt zoals Stuyven nu doet.
Dan kan je in het slechtste geval een kruis maken over uw tour. Het is ook niet gezegd wat Stuyven hier aan gaat overhouden.

We mogen misschien nog van geluk spreken dat Remco echt wilt meedoen en echt deze trui wil. Want anders had hij ook gewoon een loopneus hoor.

De precedenten uit het buitenland zijn duidelijk. Die startplicht is een geschenk en een vloek.

Terug
Bovenaan