Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Segaert gaat zich moeten reppen of die krijgt straks een verkoudheid.
Euh als je Alec Segaert en Florian Vermeersch niet kent, dan volg je het wielrennen toch wel van heeeeeel verafWaarom ken ik maar 2 namen in die top-10? In de Tour de France ken ik meestal toch redelijk veel Belgen bij naam maar vandaag niet![]()
Nu niet onlogisch dat die ingehaald wordt op 40km (anderhalve minuut tegenover de wereldkampioen is niet veel), maar Segaert stelt wel weer teleur. Die mag blij zijn als hij die Tourselectie nog krijgt van Lotto aangezien hij toch vertrekt.
Buiten die top-3 ken ik echt niemand. Waarom doen Tim Wellens, Quinten Hermans, WVA, Philipsen, De Lie, Campenaerts, Stuyven, Berckmoes, … niet mee? De namen die we altijd en overal zien zeg maar? Allemaal voorbereiding voor de Tour?Euh als je Alec Segaert en Florian Vermeersch niet kent, dan volg je het wielrennen toch wel van heeeeeel veraf
oei waar gaat hij dan naartoe?
Podium nu is toch gewoon goed voor hem.
Buiten die top-3 ken ik echt niemand. Waarom doen Tim Wellens, Quinten Hermans, WVA, Philipsen, De Lie, Campenaerts, Stuyven, Berckmoes, … niet mee? De namen die we altijd en overal zien zeg maar? Allemaal voorbereiding voor de Tour?
Ik vind het vooral zwak dat velen niet meedoen omdat ze toch niet kunnen winnen van Remco.Heel zwak ook van Frison trouwens. Was die één van de vorige jaren eens niet 3e of 4e? Allé misschien heeft die iets voorgehad…
Idd, buiten je wat in de kijker rijden als niet-profrenner. Bij de wegrit zie je dat ook. Als er een groep wegrijdt gaat een Merlier of een Kopecky niet sprinten voor de 4de plaats.Omdat op een BK tijdrijden vaak gepast wordt, er valt geen eer te rapen met een ereplaats.

Bij de mannen zijn het allemaal profs, de niet-profrenners hebben een eigen BKIdd, buiten je wat in de kijker rijden als niet-profrenner. Bij de wegrit zie je dat ook. Als er een groep wegrijdt gaat een Merlier of een Kopecky niet sprinten voor de 4de plaats.
DeLie misschien wel...
Maar ze kunnen inderdaad niet winnen van Remco, dus waarom meedoen? Zeker met een tourselectie op zak, wil je dan extra moeite doen? Met dat hele soms-wel-stressvolle gebeuren (kijk naar Claes haar dag)?
Waarom zou je u de nek afrijden en een hele dag in die stress lopen voor toch maximaal maar een 2de plek?Ik vind het vooral zwak dat velen niet meedoen omdat ze toch niet kunnen winnen van Remco.
Visma-Lease a Bike telt met Van Aert, Tiesj Benoot en Victor Campenaerts 3 Tour-deelnemers die zondag op hun fiets springen. "Het BK is een belangrijke koers met een prestigieuze trui", zegt ploegleider Maarten Wynants. "We bereiden deze wedstrijd voor zoals elke andere koers