Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Froome heeft niet verlengd denk ik, die heeft gewoon een contract getekend van 2021 tot en met 2025. Er zou voor Israel ook geen enkele reden zijn om in 2023 een verlenging te tekenen.Het zou me straf lijken dat dat nu nog het geval is hoor
Zijn initiële contract bij Israel zal niet mis geweest zijn, maar hij heeft ondertussen nog eens verlengd hoor (in 2023 blijkbaar na snel opzoekwerk). Dat zal niet aan dezelfde voorwaarden geweest zijn. Eind dit seizoen loopt zijn contract af. Dat zal ook wel het einde van zijn loopbaan betekenen (wordt er bijna 40 zeker?)
Snap ook niet zo goed wat dat te maken heeft met het verhaal van Ewan![]()
)Details van het contract kennen we natuurlijk niet, maar hij zal uiteindelijk 5 jaar bij Israel hebben gezeten. zou me straf lijken dat hij in dit laatste jaar nog evenveel verdient als in het eerste jaar (if so, dan is dat zeer knap onderhandeld natuurlijk)
Goh, voor het geld dat hij verdient is het toch wel een mooi leven. En al zeker als je niet meer moet presteren, ik geloof ook niet dat hij nog met de volle 100% overtuiging traint, dat kan niet meer.En daarbij je kan het ook anders bekijken, die man heeft al meer dan voldoende geld.
Hij heeft het echt niet meer nodig, hij doet niet verder voor het geld.
Het toont aan wat voor een stielman het is, want het is niet dat hij ineens niet meer op stage moet of moet trainen. Als je niet graag met de fiets rijdt en niet graag in de wielerwereld vertoeft dan doe je dit niet.
.
En dan nog nul op rekest krijgen van de jury.Die had een contract voor 5 jaar en zal niet ver van 5 miljoen per jaar zijn.Details van het contract kennen we natuurlijk niet, maar hij zal uiteindelijk 5 jaar bij Israel hebben gezeten. zou me straf lijken dat hij in dit laatste jaar nog evenveel verdient als in het eerste jaar (if so, dan is dat zeer knap onderhandeld natuurlijk)
Die had een contract voor 5 jaar en zal niet ver van 5 miljoen per jaar zijn.
Hebben wel geprobeerd zijn contract in te korten. Genre: je mag nog eens starten in TDF maar als je geen overwinning haalt of top 10 rijdt, kondig je in de weken nadien jouw afscheid aan. Daar past hij dan toch voor.
Die rijdt nog altijd even graag en draagt binnen de ploeg meer dan zijn steentje bij ondanks men wel meer zal verwacht hebben. Waarom zou je je idd afvragen want zal wel al geld genoeg hebben.
En zeker na zo’n crash die hem bijna fataal was in het verleden… In UAE ook alweer zijn sleutelbeen gebroken…
!Aan de andere kant: 'Parijs is nog ver.'
Evengoed zakken die helemaal in elkaar en zien we Uno-X overal punten pakken.
Maar idd, het is waanzinnig wat Astana doet.

Heb je wat tegen Astana of zo? Je hebt ze vervloekt. 4 uur later en bij verrassing pakt Picnic 180 punten in de Giro![]()
Maakt niets uit, beiden gaan voorbij Cofidis binnenkort.

Morgen zal het niet zijnOk dus morgen wint Fretin de rit![]()