Hier op het forum zijn er toch veel mensen actief die op voorhand altijd negatief zijn over hem. Dat je van zijn fans die hier actief zijn achteraf leest "zie je wel haters" is voor mij niet verassend.
Maar dat is geen unicum voor Remco alleen, zelfs over Sep Vanmarcke zijn sommigen hier negatief!
Nee serieus, ik volg toch eerder
@Pinkman . Er moet zeker een onderscheid gemaakt worden tussen onnodig negatief zijn, of kritisch zijn of zaken in vraag stellen of zaken in context plaatsen. Waarmee ik niet beweer dat er nooit onnodig negatief gedaan wordt, maar ik ben er wel van overtuigd dat het merendeel van de tijd gewoon kritiek is.
En dat laatste mag toch? Ik denk bv. aan bepaald 'gedrag' dat we van Remco wel eens gezien hebben tijdens de koers (of vooral tijdens pechmomenten in de koers). Prima als je je daar niet aan stoort, maar evengoed ok als daar kritiek op komt omdat sommige mensen zich daar wél aan storen, toch?
Zoals gezegd, hoge bomen vangen veel wind. Remco is een topcoureur, dus iedereen heeft er een mening over. Net zoals iedereen een mening heeft over Mathieu of over Wout of ... . Lijkt me maar normaal dat dat soort figuren meer losmaken bij de supporters (en dus bij mensen hier), dan pakweg een gemiddelde renner van Lotto of Wanty.
Zijn resultaten spreken voor zich. Het zou toch beter zijn dat hij zélf zich daar ook wat meer boven zou zetten, ipv daar telkens openlijk op terug te komen (zoals tijdens de Tour, en zowat het eerste wat hij ook zei na afloop van de Tour). Je gaat altijd voor- en tegenstanders hebben, en je gaat altijd onterechte, maar ook terechte, kritiek krijgen als topsporter.