ShadesOfJae
Well-known member
Wie denk je dat er op die foto staat?En ik maar denken dat Cipollini degene was met het meest waanzinnige outfit![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie denk je dat er op die foto staat?En ik maar denken dat Cipollini degene was met het meest waanzinnige outfit![]()

Wie denk je dat er op die foto staat?![]()

Julius Caesar?Ik dacht dat de foto verwees naar Virenque maar wie anders heeft er een zebra en spier suit in z’n kleerkast hangen![]()

Heeft die niet ook eens een hele tour elke dag een andere broek aangedaan. Elke dag een boete om een niet conforme broek te dragen die met plezier betaald werd door de kledingsponsor. Hij was ook geregeld op weg zonder rugnummer en met opgerolde mouwen wat volgens het reglement ook niet mocht.Julius Caesar?
![]()
Heeft die niet ook eens een hele tour elke dag een andere broek aangedaan. Elke dag een boete om een niet conforme broek te dragen die met plezier betaald werd door de kledingsponsor. Hij was ook geregeld op weg zonder rugnummer en met opgerolde mouwen wat volgens het reglement ook niet mocht.
Fake news, een hele Tour heeft hij nooit gereden. Cipollini stapte altijd met veel show af aan de voet van de eerste bergHeeft die niet ook eens een hele tour elke dag een andere broek aangedaan. Elke dag een boete om een niet conforme broek te dragen die met plezier betaald werd door de kledingsponsor. Hij was ook geregeld op weg zonder rugnummer en met opgerolde mouwen wat volgens het reglement ook niet mocht.

Wel ongelofelijk musculair, die man. Zelfs zonder de ondergeschikte bijzijn “voor een wielrenner”Paar jaar geleden Cipollini eens gespot toen hij in bloot bovenlijf thuis kwam van een trainingsrit. Speciaal figuur![]()
![]()
Belgisch communicatiebedrijf Dstny stopt als sponsor van wielerploeg Lotto-Dstny | VRT NWS Nieuws
Het Belgisch communicatie- en telecombedrijf Dstny stopt als medesponsor van de Lotto-wielerploeg. Dat meldt De Tijd en wordt bevestigd aan VRT NWS. Dat Dstny de sponsordeal niet zou vernieuwen, hing al een tijdje in de lucht. Het sponsorcontract loopt eind dit jaar af.www.vrt.be
Lijkt me toch eerder die Haek die moet opzouten dan Dstny die vertrekt. Altijd zonde om een sponsor te zien vertrekken zeker voor zoiets.

Lol, na drie weken met Renaat had ik er zelfs niet bij stil gestaan dat dit voor Karl kon zijn.Je had op Ruben gehoopt?![]()
Tarling wel maar op 3" aan T1 en dat na een lekke band. Dus als Ganna en Evenepoel ook hun ding doen dan lijkt het podium toch weg.