Algemeen Wielernieuws

Ik dacht dat de foto verwees naar Virenque maar wie anders heeft er een zebra en spier suit in z’n kleerkast hangen :laugh:
Julius Caesar? :unsure:

GettyImages-1218035.0.jpg

Julius Caesar? :unsure:

GettyImages-1218035.0.jpg
Heeft die niet ook eens een hele tour elke dag een andere broek aangedaan. Elke dag een boete om een niet conforme broek te dragen die met plezier betaald werd door de kledingsponsor. Hij was ook geregeld op weg zonder rugnummer en met opgerolde mouwen wat volgens het reglement ook niet mocht.

Heeft die niet ook eens een hele tour elke dag een andere broek aangedaan. Elke dag een boete om een niet conforme broek te dragen die met plezier betaald werd door de kledingsponsor. Hij was ook geregeld op weg zonder rugnummer en met opgerolde mouwen wat volgens het reglement ook niet mocht.

Heeft veel gedaan met zijn kledij. Toen kreeg je voor een overtreding gewoon een geld boete. Nu wordt je uit koers gezet. Dus niet zie je dat niet meer.

Fake news, een hele Tour heeft hij nooit gereden. Cipollini stapte altijd met veel show af aan de voet van de eerste berg :lol:

Maar dat hij een hele eerste week elke een ander broek aan had? Ik kan het mij niet herinneren, maar ik zou er niet van verschieten... :tongue:

Paar jaar geleden Cipollini eens gespot toen hij in bloot bovenlijf thuis kwam van een trainingsrit. Speciaal figuur 😅

Zag deze week een clipke van Remco, man die zag er echt doodop uit. Zou me echt verbazen als ie gaat meedoen voor goud, laten we hopen van wel natuurlijk, ma de Tour hangt duidelijk nog in de kleren. Hoeveel verschillende punten zijn er voor tussentijden trouwens, ergens te volgen?

Lijkt me toch eerder die Haek die moet opzouten dan Dstny die vertrekt. Altijd zonde om een sponsor te zien vertrekken zeker voor zoiets.

Lijkt me toch eerder die Haek die moet opzouten dan Dstny die vertrekt. Altijd zonde om een sponsor te zien vertrekken zeker voor zoiets.

Vertel dat aan Vooruit. Zo simpel is dat natuurlijk niet, maar die man gaat nergens heen aangezien hem politiek de hand boven het hoofd wordt gehouden.

En natuurlijk is er aan elk verhaal 2 kanten. Enkel Dstny heeft gereageerd natuurlijk, zal zeker wat natrappen bij zitten. Het is nu niet dat die hun CEO (De Wever) de meest professionele is geweest in interviews de laatste 2 jaar.

Ma bon, voor de ploeg is het natuurlijk zeer slecht, ook al was dit wel al even geweten. Volgend jaar is qua selectie buiten de enkele toppers toch al om zeep.

Tarling wel maar op 3" aan T1 en dat na een lekke band. Dus als Ganna en Evenepoel ook hun ding doen dan lijkt het podium toch weg.

Tarling wel maar op 3" aan T1 en dat na een lekke band. Dus als Ganna en Evenepoel ook hun ding doen dan lijkt het podium toch weg.

Ganna toch nauwelijks sneller aan T1 en Wout zijn tweede stuk lijkt echt wel sterk te zijn. Dus het is niet onmogelijk, het lijkt dat we sinds lang eindelijk eens de tijdrijder Wout te zien krijgen.

Gaat voor goud denk ik Evenepoel - Tarling worden. Nu, te vroeg om het te zeggen waarschijnlijk, sws iemand op de grond.

Op deze manier met de vingers in de neus goud.
Jammer voor Tarling dat hij lekrijdt, maar dat kunnen wij ons niet aantrekken :D

Nu hopen op geen pech!

Terug
Bovenaan