Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Carapaz zal zijn titel niet mogen verdedigen in Parijs.
Narvaez werd geselecteerd door de Ecuadoraanse bond en ze hebben maar 1plekje.
Blijkbaar een serieuze shitshow geweest waarbij de Ecuadoraanse in maart heeft aangekondigd dat de UCI punten van dit jaar zouden tellen voor de selectie. Narvaez was al bezig in de TDU, rijdt de Giro en zijn zwaartepunt ligt sowieso meer in het voorjaar terwijl Carapaz pas punten gaat sprokkelen in de Tour![]()

Zijn ze bij UAE bij de Roodhooftjes in de leer geweest?
![]()
Ondanks Pogacars Giro-demonstratie houdt UAE druk af voor de Tour: "Vingegaard is de topfavoriet" | sporza
Na zijn onemanshow in de Giro ligt Tadej Pogacar (UAE Team Emirates) op schema om de fameuze dubbel Giro-Tour op zijn erelijst neer te pennen. Maar zijn ploeg schuift de favorietenrol van zich af. "Vingegaard is al wekenlang op hoogte aan het trainen, hij is de grote favoriet", zegt teammanager...sporza.be
Ook, wie tf steekt een renner voorbij in een afdaling
Iemand die aan het klimmen is dat is een andere zaak dan afdalen natuurlijk.We kennen natuurlijk ook niet het ganse verhaal. Als die daalt zoals tijdens een wedstrijd en net voor een bocht naar links uitwijkt...
Vorige zomer heb ik er ook een paar (op de rechte stukken) ingehaald op de col de la schlucht. Je kan niet verwachten dat een auto +10km achter een renner gaat blijven. Prof of niet.
We kennen natuurlijk ook niet het ganse verhaal. Als die daalt zoals tijdens een wedstrijd en net voor een bocht naar links uitwijkt...
Vorige zomer heb ik er ook een paar (op de rechte stukken) ingehaald op de col de la schlucht. Je kan niet verwachten dat een auto +10km achter een renner gaat blijven. Prof of niet.
Startlijst voor de Dauphiné ziet er alvast aantrekkelijk uit.
Froome.

Ja..Als je als 80 jarige net voor een bocht (zoals jij insinueert, ik denk niet dat het zo is) iemand die in een afdaling 66km/u aan het gaan is probeert in te halen ben je simpelweg gestoord.
Zal vechten worden om de hamburgers
Tadej Pogačar (TDF 2de)
Adam Yates (TDF 3de)
Juan Ayuso (vuelta 4de)
Joao Almeida (Giro 3de - Vuelta 9de)
Marc Soler
Pavel Sivakov
Tim Wellens
Nils Politt