Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal rap vuil zijn dat witBest nog wel stijlvol opgelost, vind ik. En het zal er ook wel redelijk uitspringen in het peloton.
Wel benieuwd naar de kleur van broek![]()

Dat wit onderaan het truitje doet het allerergste vermoeden...Best nog wel stijlvol opgelost, vind ik. En het zal er ook wel redelijk uitspringen in het peloton.
Wel benieuwd naar de kleur van broek![]()

Dat wit onderaan het truitje doet het allerergste vermoeden...
Echt alle middelen zijn goed voor DSM om hun renners buiten te pesten precies![]()
Het ging over El Giro de Rigo uiteraard.Ik zou wachten op meer officiële communicatie, dat de Giro zijn hoofddoel is komt van een journalist in Colombia dus de vertaling was misschien niet volledig correct![]()

Die Italiaanse najaarsklassiekers worden misschien allemaal voorjaarsklassiekers, samen met dan de Strade, MSR en Lombardije![]()
UCI plant wijzigingen in wielerkalender: “De Ronde en Roubaix in oktober? We sluiten dat niet uit”
De wielerliefhebber (zeker de Belgische) kijkt altijd uit naar begin april, wanneer de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix plaatsvinden. De UCI sluit echter niet uit dat die kasseiklassiekers vanaf 2026 een andere plek op de kalender krijgen.www.nieuwsblad.be
Bovendien wil de UCI ook de CO2-uitstoot in het wielrennen verminderen en dus onnodige reizen vermijden. We moeten echt voorkomen dat we van Nederland naar Zuid-Spanje moeten en dan weer naar Engeland.
“Waarom zouden we Luik-Bastenaken-Luik (eind april, red.) niet omwisselen met de Ronde van Lombardije (oktober, red.)?”, aldus Lappartient nog.
Wat een genie. Tijdens de Italiaanse najaars klassiekers plots naar Luik gaan ipv gewoon in Italie te blijven en Lombardije te rijden.

- Nu de kalender willen wijzigen voor het milieu , terwijl dat dat nu wel al redelijk goed in elkaar zit
Wat zou jij dan voorstellen qua kalender?Ik vind niet dat de kalender zo goed in elkaar steekt tbf. Maar dat heeft (nog) meer te maken met een overaanbod aan WT koersen dan de plaats op de kalender. Je zou nochtans veel gerichtere periodes kunnen creeren waardoor je nog meer toppers aan de start krijgt. Pogi in Vlaanderen mag geen uitzondering zijn!
Ik vind niet dat de kalender zo goed in elkaar steekt tbf. Maar dat heeft (nog) meer te maken met een overaanbod aan WT koersen dan de plaats op de kalender. Je zou nochtans veel gerichtere periodes kunnen creeren waardoor je nog meer toppers aan de start krijgt. Pogi in Vlaanderen mag geen uitzondering zijn!
Een ganse maand maart Italië!Die Italiaanse najaarsklassiekers worden misschien allemaal voorjaarsklassiekers, samen met dan de Strade, MSR en Lombardije![]()
Verplaats al de kasseikoersen naar het einde van het jaar met P-R als laatste koers.
Na een afpeigerend seizoen de vermoeiendste koers rijden. Het zou niet misstaan.
Ik krijg rillingen over deze methode. Elke methode is goed om te presteren, zeker?Het is verder compatibel met alle bloedgroepen, verhoogt de hematocrietwaarde in het bloed niet en veroorzaakt tevens geen hoge bloeddruk, in tegenstelling tot runder- of menselijk hemoglobine. Het kan daarnaast bij kamertemperatuur worden bewaard, waardoor het gemakkelijk te vervoeren is.
https://www.wielerflits.be/nieuws/wada-maakt-zich-zorgen-om-nieuwe-vorm-van-bloeddoping/
Zeepieren.
Hemoglobine nemen van de wormen voor jezelf. Kan veertig keer meer zuurstof transporteren dan die van ons.
Is detecteerbaar volgens een ander artikel met de kleur, maar in dit artikel spreekt men over een heel korte periode om dat te ontdekken.
Ik krijg rillingen over deze methode. Elke methode is goed om te presteren, zeker?
Een coureur zocht contact en info over deze methode in 2020.
Nog geen gevallen bekend van deze vorm bij coureurs. Hopelijk blijft dat zo, maar we kunnen natuurlijk wel gissen bij sommige prestaties...
Ja maar ..Ook buiten het seizoen moet Wielerflits voldoende clicks verzamelen. Sensatiezucht!