Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de WF comments wordt er wel eens gegrapt over het feit dat Kerckhoffs een spreekbuis is voor Jumbo. Het zal er niet ver af zitten...Hilarisch hoe Wielerflits eerst de Benelux insteek wilde doordrukken terwijl als dit waar is we dus gewoon een ploeg hebben die de beste Belgische ploeg ooit kapot maakt en aan de andere kant eentje die heel wat van hun Nederlanders aan de kant gaat zetten. Helemaal niets Benelux aan natuurlijk.
Nu snap ik er niks meer van. Waarom de fusie om dan toch gewoon door te doen? Lefevere wilde toch stoppen nu gaat hij eventje vanaf zo goed als nul herbeginnen?
WT licentie behouden zonder hoofdsponsor? Hoe gaat hij dat doen. Hoe gaat hij al die renners betalen?

Als QS gewoon door doet, staan zowel Remco als Soudal daar in principe "onder" contract. Bakkala wilt die dan laten gaan naar een team waar hij investeerder wordt ofwat? En Lefevere hetzelfde (een team waar hij een rol in krijgt). Klinkt zelfs compleet illegaal, wie wordt eigenaar van QS dan. Je kan geen band hebben met 2 profploegen.Ik heb heel dat artikel nog eens doorlezen en ik snap er nog minder van![]()
Als Lefevere gewoon doordoet met zijn licentie zitten alle renners en ook sponsors en alles en iedereen toch nog gewoon daar onder contract. Daarom is toch net die fusie waarbij 2 ploegen 1 worden zodat die contracten weg zijn. Op deze manier is Evenepoel toch geen vrij renner en is ook Soudal geen vrije sponsor want de ploeg blijft gewoon bestaan. Dit klopt gewoon langs geen kanten.
Er zijn nu contracten je kan niet half half gaan doen natuurlijk. Evenepoel bv aan zijn contract houden en tegen de rest zeggen ja de ploeg bestaat niet meer. Of wel is iedereen vrij of wel niemand. Iedereen die een contract heeft voor volgend jaar en dat zijn best wel wat renners bij SQS heeft een contract en kan dus gewoon eisen dat dat wordt uitgevoerd, wie gaat dat dan allemaal betalen/afkopen?
Een groot deel van alle kleine sponsors van het quick step team zijn dit al heel lang dus veel kans dat die wel nog willen meedoenIk weet wel al bedrijf die reeds gesprekken heeft gehad als sponsor van dat opvangteam, of ze al dan niet hebben toegezegd weet ik niet.
Maat het idee van opvangteam is dus wel zeker iets van aan.
Deze uitleg klopt volgens mij ook niet volledig.Als Lefevere gewoon doordoet met zijn licentie zitten alle renners en ook sponsors en alles en iedereen toch nog gewoon daar onder contract. Daarom is toch net die fusie waarbij 2 ploegen 1 worden zodat die contracten weg zijn. Op deze manier is Evenepoel toch geen vrij renner en is ook Soudal geen vrije sponsor want de ploeg blijft gewoon bestaan. Dit klopt gewoon langs geen kanten.
Een groot deel van alle kleine sponsors van het quick step team zijn dit al heel lang dus veel kans dat die wel nog willen meedoen
KBC?Het is een bedrijf die al vrij lang sponsort in de wielerwereld en iedereen zal hun logo al gezien hebben.
Maar hebben nog nooit een echt grote bekende ploeg gesponsord.
Benieuwd of ze naamsponsor zouden worden of niet.
Zeepcentrale Marc?Het is een bedrijf die al vrij lang sponsort in de wielerwereld en iedereen zal hun logo al gezien hebben.

LUCHet is een bedrijf die al vrij lang sponsort in de wielerwereld en iedereen zal hun logo al gezien hebben.
Tonton Tapis?Het is een bedrijf die al vrij lang sponsort in de wielerwereld en iedereen zal hun logo al gezien hebben.
Heel dat 'fuseren' is ook een groot woord.