Polle32
Well-known member
Klopt, zo rap mogelijk rijden om snel aan het bier te kunnen!Helemaal waar gravelbiken voor staat.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, zo rap mogelijk rijden om snel aan het bier te kunnen!Helemaal waar gravelbiken voor staat.![]()
De tijd dat gravelbiken stond voor Thijs Zonneveld die mee kon doen voor de prijzen is definitief voorbij.Helemaal waar gravelbiken voor staat.![]()

ie had dan ook 5 ploegmaats in een groep van 9![]()
Wout van Aert spoelt zilveren EK door met zege in Coppa Bernocchi | sporza
Wout van Aert mag nog eens vieren na een sprintzege in de Coppa Bernocchi. Onze landgenoot maakte stevig beukwerk van Jumbo-Visma in de achtervolging af. Tiesj Benoot verzorgde de lead-out voor de sprint. Van Aert spoelt zo de teleurstelling na zijn zilveren medaille op het EK door.sporza.be
Allé, het is toch nog eens gelukt voor Wout![]()

Zonneveld heeft nooit echt meegedaan voor de prijzen in het gravel natuurlijk. Misschien in een wedstrijdje tegen rednecks op een fiets met vierkante wielen.De tijd dat gravelbiken stond voor Thijs Zonneveld die mee kon doen voor de prijzen is definitief voorbij.
Bij een droge editie unbound rijden ze ook 35 gemiddeld, over 320km. En het deelnemersveld is kwalitatief dan toch een stapje lager als dat van gisteren.
Welk ander parcours wil je ze geven? Een cyclocross parcours?Er stonden enkele WT-renners aan de start, als je die een snel parcours geeft dat niet te lang is dan gaan zij uiteraard op kop rijden. Wattage en fitheid wint in zo een situatie.
Thijs Zonneveld vond het een prachtig rondje!Welk ander parcours wil je ze geven? Een cyclocross parcours?
In de grote lus zat nog aardig wat asfalt maar de kleine lus was wat mij betreft toch een perfect gravelparcours. Daar zat 85% off-road in. Bepaalde stukken zijn beenhard en heel snel, dat zeker. Maar als ze er zwaardere stukken in steken en het regent krijg je ook commentaar. Steek je er 50% single track in, dit is geen parcours voor een kampioenschap, we stonden overal stil!
Als dit geen gravelparcours was kunnen we beter stoppen met de sport te promoten in Vlaanderen.
Welk ander parcours wil je ze geven? Een cyclocross parcours?
In de grote lus zat nog aardig wat asfalt maar de kleine lus was wat mij betreft toch een perfect gravelparcours. Daar zat 85% off-road in. Bepaalde stukken zijn beenhard en heel snel, dat zeker. Maar als ze er zwaardere stukken in steken en het regent krijg je ook commentaar. Steek je er 50% single track in, dit is geen parcours voor een kampioenschap, we stonden overal stil!
Als dit geen gravelparcours was kunnen we beter stoppen met de sport te promoten in Vlaanderen.
Schitterende overwinning voor Van Wilder die oa Pogacar en Roglic klopt. Pas de eerste Belg na Eddy Merckx die de Tre Valli Varesine wint!!!
Rijdt Van Wilder Lombardije?
Goei ploegske toch voor zaterdag! Ik ben benieuwd.. ze zullen met het mes tussen de tanden rijden vermoed ik die van Soudal-QSTIk neem aan van wel. Zit daar momenteel voor de Italiaanse koersen en is duidelijk in vorm. Alaphilippe en Masnada zullen er ook wel bij zijn samen met Evenepoel.
Net voor de finish stoppen, wachten op de 2de en deze laten winnen.Goei ploegske toch voor zaterdag! Ik ben benieuwd.. ze zullen met het mes tussen de tanden rijden vermoed ik die van Soudal-QST
Er zou dus effectief een 'opvangteam' komen voor renners als Asgreen, Alaphilippe etc... Daar zou Lefevere een erezaak van maken.
Max 10 renners van het huidig Soudal zouden dan bij Jumbo komen, meer plaats is er niet.