Algemeen Wielernieuws

Geen beste voorbereiding dus voor Van Aert, en ondanks dat goud en zilver van het WK ontbreken, worden Tarling en Küng toch taaie klanten. Ik zie het hem niet afmaken vandaag, temeer omdat hij dit seizoen toch nog niet helemaal heeft kunnen overtuigen in de TT.

Vlakke tijdrit met niet al teveel bochten blijkbaar.

Van truitjes ontwerpen hebben ze bij TJV toch echt geen kaas gegeten. Wat is dit nu weer voor iets lelijks.
Morale boost om er snel een Europese trui over aan te trekken zal hij bedoelen zeker? :crazy:

Segaert is opnieuw EK TT bij de beloften, bij de junioren won wereldkampioen Albert Withen Philipsen (net zoals Segaert) met de vingers in de neus. Echt gene gewone, hij zou als eerstejaars junior nu al 3e op het EK beloften zijn met zijn tijd.

Van truitjes ontwerpen hebben ze bij TJV toch echt geen kaas gegeten. Wat is dit nu weer voor iets lelijks.
Morale boost om er snel een Europese trui over aan te trekken zal hij bedoelen zeker? :crazy:
Over de looks spreek ik me niet uit maar Ik denk niet dat het de bedoeling is dat hij er daadwerkelijk mee gaat rijden. En straks zal Van Aert wel gewoon starten in zijn trui van BK, niet?

Ja dat is niet een keer indruk maken dat is gewoon de ene na de andere tijdrit dat hij gewoon indruk maakt eerst daar al in Wallonie na Ganna dan het WK al brons dan nog eens in de Renewi Tour winnen en nu EK worden en dat op 19 jarige leeftijd. Ganna en Evenepoel gaan hun werk hebben de komende jaren.

Allé ... Wout was stilaan het zilver aan Küng aan het laten... wilt hij het niet... tsss

Edit: ah nee, hij heeft het aan Bissegger gelaten :tongue:

Terug
Bovenaan