Algemeen Wielernieuws

Ze staan 10de in de ranking.
Die punten komen dus wel goed. Ze zullen zich geen zorgen moeten maken.

Het is nog 2 en een kwart jaar. Natuurlijk zijn die punten nog belangrijk. 10e plaats ja, maar het is niet dat ze 7000 punten voorstaan op de 19e ofzo hé.

Ach ja de puntjes. Was gewoon een vreemd gezicht om eerst de Lie zich te zien opofferen om dan op de vesten nog zowat alles en iedereen inclusief zijn "kopman" op te zien rollen.

Natuurlijk is dat een vreemd zich. Ik snap ook niet waarom De Lie zich opofferde, als die gewoon normaal zijn beurten blijft doen hangt hij er nog aan op de Denderoorberg en wint hij. Het was niet Lotto's taak om die vlucht te dragen. Maar Vermeersch zich opofferen voor De Lie was ook niet logisch geweest. Dat klassement hier is een doel van Vermeersch hé, dan geef je hem ook zijn kans.

Mathieu precies totaal van mening veranderd over zijn "einde wegseizoen". op de startlijst van Plouay, Fourmies, Wallonie, Primus, Franco Belge en Paris Tours.

Remco zijn youtube videos zijn eigenlijk best nice, daarnet die 2e gekeken van de verkenning van vandaag in de Vuelta. Mooie inkijk in een dag van een topprof. Leuk ook dat Sivakov en Sheffield (ook Arensman, maar niet in beeld) erin voorkomen tijdens zijn training. Zo ziet ge ook wel dat die mannen toch goed overeen komen met elkaar.

Laatst bewerkt:
Teammaat waarmee je voor de laatste keer samen zult rijden. :p
Je kan best op een collegiale manier afscheid nemen.
Evengoed zitten ze volgend jaar samen in een klassieker, op kop en vertikt Trentin het om over te nemen (met gisteren in zijn gedachten).
Het was niet veel inspanning gevraagd om wat kop te trekken voor Trentin. Het is niet dat hij zich moest leegrijden, een week voor een belangrijke afspraak ofzo.

Evengoed zitten ze volgend jaar samen in een klassieker, op kop en vertikt Trentin het om over te nemen (met gisteren in zijn gedachten).
Het was niet veel inspanning gevraagd om wat kop te trekken voor Trentin. Het is niet dat hij zich moest leegrijden, een week voor een belangrijke afspraak ofzo.
Ik had eerder het gevoel dat Wellens piepedood zat. Bij het voorlaatste klimmetje waar Trentin met Mohoric wegreed was het Wellens die het gaatje liet vallen.

Ik had eerder het gevoel dat Wellens piepedood zat. Bij het voorlaatste klimmetje waar Trentin met Mohoric wegreed was het Wellens die het gaatje liet vallen.
Maar hij zat er nadien nog bij.
Een paar km voor die tijdsaanduiding voor het GC, schoof hij nog op langszij. Als je piepedood bent, hang je toch aan de rekker of achteraan?
Op dat kleine weggetje stak hij zijn hand op, wellicht om aan te geven, dat het goed is geweest.

Ik snap wat je wilt zeggen, maar het is niet zo normaal dat de kopman dat gaat doen.
Die is daar voor zijn persoonlijk doel en meer ook niet. Ik kan mij ook moeilijk voorstellen dat beide echt vrienden zijn dus dat speelt ook al mee.

Remco zijn youtube videos zijn eigenlijk best nice, daarnet die 2e gekeken van de verkenning van vandaag in de Vuelta. Mooie inkijk in een dag van een topprof. Leuk ook dat Sivakov en Sheffield (ook Arensman, maar niet in beeld) erin voorkomen tijdens zijn training. Zo ziet ge ook wel dat die mannen toch goed overeen komen met elkaar.

Heb ook net gekeken en inderdaad heel leuk, speciaal leven hebben die mannen wel. Het is overduidelijk een kleine wereld of misschien erg verdacht dat hij daar drie man van Ineos tegen komt? :evil:

Zijn recon heeft duidelijk opgeleverd!

Heb ook net gekeken en inderdaad heel leuk, speciaal leven hebben die mannen wel. Het is overduidelijk een kleine wereld of misschien erg verdacht dat hij daar drie man van Ineos tegen komt? :evil:

Zijn recon heeft duidelijk opgeleverd!

De helft van alle klimmers woont in Andorra. Is al paar jaar het nieuwe paradijs voor klimmers dus niet meer dan normaal dat je daar gauw een prof renner tegen het lijf loopt. Alaphilippe bv heeft daar ook al jaren een stekje.

De helft van alle klimmers woont in Andorra. Is al paar jaar het nieuwe paradijs voor klimmers dus niet meer dan normaal dat je daar gauw een prof renner tegen het lijf loopt. Alaphilippe bv heeft daar ook al jaren een stekje.

Het was vooral een mopje hoor. Kuss woont er ook als ik me niet vergis.

belastingsparadijs

Goedkope sigaretten meer moeten die mannen niet hebben!

Die traint dan uitsluitend op de vlakkere stukken de laatste tijd of?

Erg jammer, ik vond dat Lotto en Ridley altijd een mooie synergie hadden.

Ik vind het ook jammer. Lotto toch de meest Belgische ploeg en dan was het mooi dat ze ook op Belgische fietsen reden. De fietsen zijn misschien niet de absolute top, maar dat zijn die van Orbea ook niet.

Aan de andere kant heeft Lotto dringend meer budget nodig en Ridley betaalde nog maar weinig dus is het wel te begrijpen. Orbea is ook veel groter dus toont deze stap voor hun misschien ook aan dat ze heel wat zullen investeren om hun fietsen naar een hoger niveau te brengen.

Terug
Bovenaan