Zelfde sletsen:Silhouet lijkt imo niet op Remco.
Zal sowieso wel een interessant gesprek zijn met die mannen maar over de transfergeruchten zal hij niet veel lossen vermoed ik, zo net voor de Vuelta.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde sletsen:Silhouet lijkt imo niet op Remco.
Silhouet lijkt imo niet op Remco.
Zou wel zot zijn voor LR moesten Remco effectief daar bekend maken dat hij zou verhuizen

Gewoon bevestiging van Quickstep wss. Ze moeten hun podcastje ook wat verkopen he.Remco is altijd heel professioneel over zo'n dingen geweest, dus ik verwacht helemaal geen nieuws in een podcast over een transfer.
Freeman - Hessman.Ze pakken er wel veel de laatste tijd precies.
Is dat opgenomen in een verhoorkamer van de gevangenis van Dendermonde ofzoWel degelijk Remco. 2u lang, en ze stellen dé vraag. Ik ben nog wel niet helemaal overtuigd dat hij met schokkend nieuws komt, maar ze zijn toch serieus aan het teasen...

Ergens in een achterkamer van een hotel in Andorra volgens mijIs dat opgenomen in een verhoorkamer van de gevangenis van Dendermonde ofzo![]()

De geruchten zijn er al dat Ineos en Quickstep mogelijks gaan "mergen" of gaan samenwerken.ik denk niet dat Evenepoel vertrekt maar er is toch iets op til. Ineos die nog maar 15 renners heeft vastliggen volgend jaar, Quick-Step al iets meer met 20 en Movistar die er zelfs nog maar 7 heeft. Dit terwijl 80% van de renners die WT-waardig zijn al vastliggen en je er toch minstens 27 (en eigenlijk 30) moet hebben.
Er gaat imo toch iets gebeuren binnenkort.
En ik die dacht dat Remco de voetballer wasHet moet zijn dat hij echt wel weinig verdiend bij SQS.
Echt hoe sjofel kunt ge erbij zitten.
Doe dit met WVA en die zit daar met Van Bommels aan zijn voeten, Prada T-shirt, Rolex aan de pols, petje van Philipp Plein op de kop en zijn 24 karaats trouwring aan.

De klassieke kennis van een quick step met de ronde kennis van Ineos met een groot budget gaat een dodelijke combo zijn als het waar is.De geruchten zijn er al dat Ineos en Quickstep mogelijks gaan "mergen" of gaan samenwerken.
Dat scenario is toch wel plausibel.
Echt weg gaan bij QS geloof ik niet. Zoals Remco zegt: Een contract is een contract.
Maar zelfs als dit zou gebeuren dan zal dit pas ter sprake komen na de Vuelta.
Je moet nu geen extra druk leggen om de schouders. Het sportieve primeert.