Algemeen Wielernieuws

Silhouet lijkt imo niet op Remco.
Zelfde sletsen:
F3rzhU5XsAAAgIY

Zal sowieso wel een interessant gesprek zijn met die mannen maar over de transfergeruchten zal hij niet veel lossen vermoed ik, zo net voor de Vuelta.

Wat wel zou kunnen is dat hij in het gesprek zegt zeker nog bij QS te blijven natuurlijk. Dat is op zich ook al groot nieuws en dat past nog wel in zo'n podcast. Eerder deze week deelde hij op zijn instagram nog het bericht van de komst van Landa dus wie weet.

Remco is altijd heel professioneel over zo'n dingen geweest, dus ik verwacht helemaal geen nieuws in een podcast over een transfer.

Het moet zijn dat hij echt wel weinig verdiend bij SQS.
Echt hoe sjofel kunt ge erbij zitten.

Doe dit met WVA en die zit daar met Van Bommels aan zijn voeten, Prada T-shirt, Rolex aan de pols, petje van Philipp Plein op de kop en zijn 24 karaats trouwring aan.

Zelfs op vrt nieuws net live: "Remco Evenepoel blijft bij Soudal Quick-Step", terwijl hij aangeeft dat hij "normaal blijft".

Hij heeft een contract dus tuurlijk blijft hij "normaal".

ik denk niet dat Evenepoel vertrekt maar er is toch iets op til. Ineos die nog maar 15 renners heeft vastliggen volgend jaar, Quick-Step al iets meer met 20 en Movistar die er zelfs nog maar 7 heeft. Dit terwijl 80% van de renners die WT-waardig zijn al vastliggen en je er toch minstens 27 (en eigenlijk 30) moet hebben.

Er gaat imo toch iets gebeuren binnenkort.

ik denk niet dat Evenepoel vertrekt maar er is toch iets op til. Ineos die nog maar 15 renners heeft vastliggen volgend jaar, Quick-Step al iets meer met 20 en Movistar die er zelfs nog maar 7 heeft. Dit terwijl 80% van de renners die WT-waardig zijn al vastliggen en je er toch minstens 27 (en eigenlijk 30) moet hebben.

Er gaat imo toch iets gebeuren binnenkort.
De geruchten zijn er al dat Ineos en Quickstep mogelijks gaan "mergen" of gaan samenwerken.
Dat scenario is toch wel plausibel.

Echt weg gaan bij QS geloof ik niet. Zoals Remco zegt: Een contract is een contract.

Maar zelfs als dit zou gebeuren dan zal dit pas ter sprake komen na de Vuelta.
Je moet nu geen extra druk leggen om de schouders. Het sportieve primeert.

De geruchten zijn er al dat Ineos en Quickstep mogelijks gaan "mergen" of gaan samenwerken.
Dat scenario is toch wel plausibel.

Echt weg gaan bij QS geloof ik niet. Zoals Remco zegt: Een contract is een contract.

Maar zelfs als dit zou gebeuren dan zal dit pas ter sprake komen na de Vuelta.
Je moet nu geen extra druk leggen om de schouders. Het sportieve primeert.
De klassieke kennis van een quick step met de ronde kennis van Ineos met een groot budget gaat een dodelijke combo zijn als het waar is.

Terug
Bovenaan