Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skjelmose Deens kampioen, toch een sterk deelnemersveld normaal, bevestigd zijn topvorm.

Ze zullen er wel zo'n prachtige trui van maken zoals bij AlmeidaNational Championships Slovenia ME - Road Race 2023 One day race results
National Championships Slovenia ME - Road Race 2023 was won by Tadej PogaÄar before Luka Mezgec and Matej MohoriÄ.www.procyclingstats.com
Vreemd genoeg is dit pas zijn eerste NK op de weg. Nu die trui is normaal wit en hij rijd normaal in een witte UAE trui dus we gaan het waarschijnlijk niet eens merken dat hij NK is.

Wereldkampioen, Belgische Kampioen, en winnaar van de Vuelta op een jaar tijd.
Wel géén Girowinst, maar van een slecht jaar, kan je dan niet echt spreken.
Hij lijkt mij nu toch klaar om na een hoogtestage zijn titel te verdedigen in Spanje?
Van Patrickje mag hij blijkbaar gaan, de beslissing ligt bij hemzelf. Hij moet er natuurlijk wel zelf zin in hebben.
Remco heeft de vraag al gekregen he. Hij zal pas na zijn hoogtestages beslissen. Als hij voelt dat hij daar 110% is dan rijdt hij weldegelijk de Vuelta mee (ondanks een zwaar WK). Maar als dat niet zo is, .. hij gaat niet mee rijden als peloton opvulling. (Lijkt mij ook wel logisch)Je vergeet LBL ook nog gewonnen dit jaar.
Eerst kom straks het WK natuurlijk. Als hij de Vuelta rijd kiest hij wel voor de moeilijke weg natuurlijk Roglic rijd niks meer tot de Vuelta ook geen WK terwijl Evenepoel al weken voor de start van de Vuelta top moet zijn voor het WK. Bovendien lijkt de focus vooral op de tijdrit te liggen en moet je dus ook keuzes maken meer trainen op het tijdrijden is minder bergop trainen goed voor het WK toch minder voor de Vuelta. Zie Zwitserland een Evenepoel die niet top is wint niet zomaar.
Nee toch? Is normaal een prachtige licht- met donkerblauwe trui met een beeltenis van de Triglav.National Championships Slovenia ME - Road Race 2023 One day race results
National Championships Slovenia ME - Road Race 2023 was won by Tadej PogaÄar before Luka Mezgec and Matej MohoriÄ.www.procyclingstats.com
Vreemd genoeg is dit pas zijn eerste NK op de weg. Nu die trui is normaal wit en hij rijd normaal in een witte UAE trui dus we gaan het waarschijnlijk niet eens merken dat hij NK is.

Nee toch? Is normaal een prachtige licht- met donkerblauwe trui met een beeltenis van de Triglav.
Een eigen interpretatie zoals de versie van Roglic in 2020 dat kan ik wel smaken maar die trui waar oa Mohoric mee rond gereden heeft...
UAE kennende zullen we idd met een vergrootglas moeten zoeken naar een rood en blauw lijntje.
![]()
Dit is normaal de echte trui, een beetje in lijn met hun nationale trui maar dan zonder het groen.
Beetje vreemde topic ook.Beetje vreemd om nu een compilatie te tonen van Emma nadat de PLOEG heeft gewonnen![]()
België, Nederland en Frankrijk rijden gewoon met een vlag rond waar ze wat sponsor op gedrukt hebben.Nee wij Belgen hebben daarin geluk als wij onze NK willen spotten in het peloton moeten we onze verrekijker niet bovenhalen.

Maar liefst 1 keertje niet eerste. WAT EEN SCHANDE!![]()
Angel Lopez![]()
Met die verschillende kleurtjes zal het nog wel mooi zijn, het probleem is dat LIDL logo héIk ben echt heel benieuwd naar die Lidl-Trek truitjes
. Vooral benieuwd of ze eens iets speciaal gaan doen met hun fietsen.