Algemeen Wielernieuws

Ik hoop op Segaert als BK. Maar het zal wel Remco worden.

VA was vandaag ploegmaat van Remco. Hebben die dat afgesproken? VA ga jij maar en als we u terugpakken ga ik? :tongue:

Verschillen blijven wél klein, 1 ding is nu wel zeker: Het Peloton dat is gedaan.

Evenepoel ooit een keer een ritje gewonnen in Noorwegen in een vlakke eindsprint. Is niet dat Evenepoel zo veel ervaring heeft in dit af te werken.

Ok, maar Segaert wordt bij de beloften wel door zowat iedereen geklopt in spurts. 1tje gewonnen tegen Fedorov vorig jaar in Lombardije, mja.

Alleszins De Buyst en Campenaerts rijden mee nu, dan doet Lotto niets verkeerd. Ook al verlies je. Dan is het achter de wereldkampioen, dat is geen slecht excuus :biglaugh:

Segaert kwam nog erg dicht (correctie: was toch nog een fietslengte - hij leek korter te zitten), maar id Remco kampioen. Een redelijke sprinter en Remco was geklopt geweest, maar dat is Segaert niet (wat geen schande is, je bent dat of je bent dat niet)

Sprint der strijkplanken is een feit.
Gelukkig pakt God hem.
Wat een kerel, wat een coureur wat een fenomeen! :woohoo:

Hopla Remco.

Gisteren werden er allerlei namen genoemd wie de grootste kanshebbers waren.

Ik zeg tegen mijn vrouw: weten die niet dat Remco mee doet?

Ik ben zeker niet grootste fanboy van Evenepoel, maar dit is fenomenaal hé, Vlak parcours gewoon, iedereen kapot rijden.

Op een piepjonge Segaert na dan, wat veel zegt over die jongen. Ongelofelijk.

Als Lotto fan ook voor één keer eens trots, ook al winnen ze niet. Ze hadden geen top De Lie dus was de manier hoe ze gekoerst hebben echt de enige manier om te winnen. Het zat er niet in door dat monsten, maar ze hebben geen fouten gemaakt. De Buyst wint uiteindelijk ook zijn spurt niet, en ook Menten niet.

Nu wel stiekem hopen dat een andere Belg wereldkampioen wordt, want ik wil die tricolore in het peloton zien.

Wel Lotto hun eigen schuld.
De Buyst had hier kunnen winnen. Maar Segaert komt zelfs nog niet op gelijke snelheid.

Nu naar Nederland waar we MVDP 1 kunnen zien!

Wel Lotto hun eigen schuld.
De Buyst had hier kunnen winnen. Maar Segaert komt zelfs nog niet op gelijke snelheid.

Nu naar Nederland waar we MVDP 1 kunnen zien!
De Buyst had kunnen winnen inderdaad, maar Stuyven zat er ook nog bij hé.

Als ze gaan rijden achter Segaert en ze worden dan geklopt dan staan ze helemaal voor aap.

Remco :love: .
Moet echt wel loodzwaar zijn in die hitte.
Heb deze namiddag ook een (kort) ritje gedaan en was piepedood bij de aankomst.

ik weet niet meer wie het was (ik denk De Cauwer) maar onlangs zei er iemand “er is niemand die zo snel op het vlakke kan rijden als Remco Evenepoel”. En dat lijkt echt zo te zijn. Herinner je Gullegem vorig jaar. Jaja, kermiskoers, maar wel indrukwekkend.

In zijn wiel pak je teveel wind en als hij een gat heeft ben je kansloos.

Bij een mindere vorm boet hij het snelste in op bergoprijden. Tijdrijden (zeker vlak) en op het vlakke soleren lijkt hij altijd wel te kunnen. Ook in zijn minder jaar (‘21) heeft hij op die manier toch nog redelijk wat koersen kunnen winnen.

Terug
Bovenaan