Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Evenepoel zet de deur wel op een kier voor de Vuelta, fijn zo.
Waarom niet ? Stuurvaardigheid hoort er toch gewoon bij. En in de regen wordt de factor stuurvaardigheid belangrijker en andere factoren minder belangrijk. Dat is in elke sport waar wielen bij te pas komen het geval. Ik vind dat net mooi.Desondanks de omstandigheden voor iedereen gelijk zijn, is een TT in de regen toch niet wat het moet zijn hoor.

| Date | Result | Race | |
|---|---|---|---|
| 16.06 » 25.06 | Vuelta a Colombia (2.2) | ||
| 22.06 | 1 | Stage 6 - La Virginia › Apia | |
| 21.06 | 1 | Stage 5 - Dosquebradas › Belalcázar | |
| 20.06 | 1 | Stage 4 - Ibagué › Alto de la Línea | |
| 19.06 | 1 | Stage 3 - Ibagué › Ibagué | |
| 18.06 | 2 | Stage 2 - Tibasosa › Gachancipá | |
| 17.06 | 1 | Stage 1 - Yopal › Yopal | |
| 16.06 | 1 | Prologue - Yopal › Yopal |
Blijkbaar een heel deel gemist.. er zijn gisteren verschillende renners tegen de grond gegaan op dat nat wegdek. Om dat nu volledig aan zijn stuurvaardigheid te wijten gaat mij toch te ver.REV blijft toch belabberd op vlak van stuurvaardigheid. Zal hem nog wedstrijden/rondes kosten zoals hij valt.
Blijkbaar een heel deel gemist.. er zijn gisteren verschillende renners tegen de grond gegaan op dat nat wegdek. Om dat nu volledig aan zijn stuurvaardigheid te wijten gaat mij toch te ver.
Waarom niet ? Stuurvaardigheid hoort er toch gewoon bij. En in de regen wordt de factor stuurvaardigheid belangrijker en andere factoren minder belangrijk. Dat is in elke sport waar wielen bij te pas komen het geval. Ik vind dat net mooi.
Indien dat er niet bij hoort moeten ze in het vervolg TT's maar beginnen rijden op een indoor fietspiste. Maar dat is toch niet waar we op zitten te wachten denk ik.
Ok... waar zou jij het dan aan wijten ? Een olievlek ? Een ijsplek ? Just curious....Om dat nu volledig aan zijn stuurvaardigheid te wijten gaat mij toch te ver.
Dat zal wel kloppen maar wat de renners verkiezen gaat het niet om. Het overgrote deel heeft ook niet graag grote beklimmingen in een TT, en soms zijn die er wel degelijk in.maar ik heb toch de indruk dat het overgrote deel van de renners droog weer verkiezen om zo echt voluit te gaan .
Waarom is dat volgens u irrelevant? Het gaat hier over de gladheid van het wegdek en de valpartijen in het algemeen zowel bij mannen als vrouwen. Vreemde redenering.Los van de discussie omtrent Remco zijn stuurvaardigheid. Welke mannelijke profs zjin dan nog gevallen?
De helft van de vrouwen ja, maar dat is irrelevant.
Gewoon pech omwille van nat wegdek. VA of iemand anders had dat evengoed kunnen overkomen. Als we maar kunnen kakken op Remco zeker?De
Ok... waar zou jij het dan aan wijten ? Een olievlek ? Een ijsplek ? Just curious....
Brutale wedstrijd.Isa Pulver wint de Race Across America. Dus opnieuw een vrouw die deze extreme wielerwedstrijd wint... Je ziet dat voor die lange afstandswedstrijden vrouwen niet echt altijd moeten onderdoen voor mannen.
Niks met kakken op iemand te maken. Iedereen weet dat Remco niet de meest stuurvaste wielrenner is. Het kon VanAert ook overkomen zijn, maar het overkwam hem niet. Het overkwam helemaal niemand anders. Waarom zou het enkel en alleen bij Remco dan gewoon pech zijn. Daar geloof ik niet in.Gewoon pech omwille van nat wegdek. VA of iemand anders had dat evengoed kunnen overkomen. Als we maar kunnen kakken op Remco zeker?
En wie viel er in L-B-L? En wie viel er in de RVV? En wie viel er in Tokio met de MTB? ... Ik kan nog zo even doorgaan hoor. Ook allemaal niet de meest stuurvaardige renners?Niks met kakken op iemand te maken. Iedereen weet dat Remco niet de meest stuurvaste wielrenner is. Het kon VanAert ook overkomen zijn, maar het overkwam hem niet. Het overkwam helemaal niemand anders. Waarom zou het enkel en alleen bij Remco dan gewoon pech zijn. Daar geloof ik niet in.
Verkeerde bandenkeuze, dat zou ik geloven. Maar hij had speciaal regenbanden gelegd. Verkeerde bandendruk, maar hij had de druk wat lager gezet dan normaal. Er schiet weinig anders over dan gewoon een stuurfout, de bocht iets te snel aangesneden of iets dergelijks. Foutje van Remco. Sturen is niet zo zijn ding. Hij is waarschijnlijk de meeste aerodynamische renner, en heeft waarschijnlijk het meeste power per kilo lichaamsgewicht. Maar stuurvaardigheid is zijn zwak punt.