Algemeen Wielernieuws

Wat voegt dit nu toe aan de discussie? Ik doe tenminste nog de moeite om hun naam volledig te proberen te schrijven. Velen houden het hier gewoon op Pogi of Cav en dergelijke.

Cav en Pogi zijn bijnamen die veel gebruikt worden voor desbetreffende renners

Pogacar heeft zelf een team opgericht met zijn bijnaam
Pogi team

allitererende bijnaam van de Engelse wielrenner Mark Cavendish:
Cav, Little Cowboy, de Manx Express, the Manx Missile, Max Missile.

Als je VDP laat starten naast Jakobsen of er vlak achter pakt die hem imo, die is verdekke in orde... .

Sterke sprint van MVDP dat staat vast, langsvoor leek het erop of hij ging er nog over.
Beelden langs boven zijn wel duidelijk dat hij veel te ver zat en nooit een bedreiging voor Jakobsen was.

Phillipsen had wel met groot vermoeden gewonnen denk ik. Kan zich toch beter positioneren en is nog sneller dan MVDP.

Snap wel bedoeling van uno-x mannen niet, tenzij voor de punten :unsure:

Philipsen lijkt me eerst eigen ploegmaat zijn wiel te ontwijken

Zie ik net dat de Belgium tour een tijdrit door mijn eigen streek doet en ik wist van niets :wallbash:
Ik hoor op het werk en in mijn omgeving niks anders de laatste week dat Beveren - Beveren episch ging worden :P
Hoe je dat als Waaslander kan missen is mij een raadsel! Ook echt op wegen waar ik al 1000x gelopen, gefietst, gereden, gehuild, gelachen en de liefde gevonden heb!

Morgen gaat wel nog spannend worden in Durbuy met dit klassement.
Straks wint MVDP nog algemeen en de punten, zware Remco 2019 vibes :P

Ik hoor op het werk en in mijn omgeving niks anders de laatste week dat Beveren - Beveren episch ging worden :p
Hoe je dat als Waaslander kan missen is mij een raadsel! Ook echt op wegen waar ik al 1000x gelopen, gefietst, gereden, gehuild, gelachen en de liefde gevonden heb!

Morgen gaat wel nog spannend worden in Durbuy met dit klassement.
Straks wint MVDP nog algemeen en de punten, zware Remco 2019 vibes :p

Ik begrijp het echt nog steeds niet, tien minuten op mijne fiets en ik was aan het parcours.

Ik vond het echt maar niks. Motoren geteld?
dat niet nee, moet zeggen ik ben ook pas ingeschakeld op een km of 15 van de streep, iets waar ik al snel spijt van had, leek me een geweldig parcours. Had hier graag wel het world tour top peleton zien over knallen :love: .

Ik vond het echt maar niks. Motoren geteld?
Philipsen die teken doet de die enkele motor voor de groep weg moet, 2s er na een beeld van MVDP met een wagen van Shimano voor hem die niet weg kan omdat er 5 motoren in de weg rijden. :laugh:.

Terug
Bovenaan