Algemeen Wielernieuws

Maar hoe combineer je de Vuelta en het WK en Lombardije dan? Reed vorig jaar geen Lombardije hé omdat het dan gewoon te extreem zou zijn. Nu wordt het nog moeilijker omdat het WK vroeger komt en je dus al van begin augustus dan top moet zijn tot begin oktober dat is gewoon niet te doen om 2 maanden op absoluut topniveau te gaan rijden.

Tuurlijk kan je nu nog perfect schakelen naar de Vuelta maar hij zou moeten shakelen naar het WK EN de Vuelta EN Lombardije dat is het probleem natuurlijk.

Hij was vorig jaar ook al gewoon steengoed in San Sebastian. Dat is echt geen probleem hoor als je ervoor nauwelijks rijdt. Ja, misschien is Lombardije er dan te veel aan maar dat is dan maar zo. Als dat tegenvalt, is het zo, who cares? Ze willen met Remco de Tour winnen en dan ga je niet eens een grote ronde rijden. Dat mensen dat raar vinden is toch logisch zeker? Zeker als Lefevere gewoon schrik heeft van de reacties als Remco ergens faalt. Jezus, wat een mentaliteit.
Ik zeg toch niet dat Pogacar de Tour niet zou rijden?

Nee je zegt dat die gewoon rondes combineert, maar dat is gewoon een slechte vergelijking want Pogacar mikt op de Tour, Remco niet. Niemand die eist dat Remco volgend jaar 2 grote rondes doet ofzo als hij de Tour rijdt.

Jij vind LBL, de Giro, WK en Lombardije niet genoeg hoofddoelen op een seizoen? Zijn programma na de Giro was even rusten, BK, hoogtestage en dan WK.

We mogen niet vergeten dat Evenepoel meer is dan een grote ronde renner. Hij won al 2x LBL, 1x WK en 2x San Sebastian de grote eendags wedstrijden zijn dus ook een doel voor hem. Je ziet ook Pogacar geen 2 GTs op een seizoen rijden.

De giro heeft hij maar 1 week gereden , ook al is dat dan een hoofddoel , 2/3 van die wedstrijd waarvan het zwaartepunt in de laatste week lag heeft hij niet gereden.

LBL was al een extraatje die in voorbereiding was van de Giro

Dan schiet je enkel met het WK en Lombardije over , mooie hoofddoelen voor 95% van het peloton.
Maar van Remco verwachten we nu al meer.

Nog eens ik vind het niet erg dat hij niet meedoet, die koersen dat hij niet start zijn meestal gewoon iets spannender :oi22:

Ik heb begrepen dat de Vuelta nog steeds een optie is. Na de Belgische kampioenschappen beslissen ze daarover. Ik verwacht dat hij de Vuelta nog wel zal rijden.

Laatst bewerkt:
De giro heeft hij maar 1 week gereden , ook al is dat dan een hoofddoel , 2/3 van die wedstrijd waarvan het zwaartepunt in de laatste week lag heeft hij niet gereden.

LBL was al een extraatje die in voorbereiding was van de Giro

Dan schiet je enkel met het WK en Lombardije over , mooie hoofddoelen voor 95% van het peloton.
Maar van Remco verwachten we nu al meer.

Nog eens ik vind het niet erg dat hij niet meedoet, die koersen dat hij niet start zijn meestal gewoon iets spannender :oi22:
Dat is nu juist het probleem van verschillende mensen "meer en meer en meer verwachten".

Precies of hij heeft dit jaar nog geen grote koersen gewonnen. In de Giro zelfs al 2 ritten ondanks zijn opgave. Gewoonweg kritiek om kritiek te kunnen geven op den duur.. dat is mijn mening erover.

Zo een superseizoen als vorig jaar gaat hij niet elk jaar rijden hoor en dat beseft hij zelf ook wel. We mogen blij zijn met zo een kerel als Remco.. maja voor sommigen zal het nooit goed of genoeg zijn.

Amai, geen verkeerde prestatie...

Ze zullen zich in Frankrijk al in de handjes aan het wrijven zijn.

Ja we hadden het er recent nog over al die jonge talenten. Fransen hebben dus Martinez, Spanjaarden Ayuso, Britten Poole en Belgen Uitdebroecks. De sterren in 2003 moeten heel goed gestaan hebben.

Als hij de ronde van Zwitserland rijdt en wint zal iedereen zeggen leuk , maarjah tis geen tour ,

Doe toch even normaal!!
Als hij de tour van Zwitserland wint dan pakt hij toch een zeer mooie zege tegen een niet misstaand deelnemersveld. Nee je rijdt dan niet tegen de absolute top, maar net zoals actief deze mannen ontlopen vrij stupide is, is enkel nog maar wedstrijden waaraan ze meedoen nog van belang hechten ook stupide.
Dit is nog altijd een WT etappekoers van niveau, waar je een overwinning moet verdienen.
Hij heeft hem nog niet gewonnen. En de kans is er dat hij hem ook niet wint.

Ja we hadden het er recent nog over al die jonge talenten. Fransen hebben dus Martinez, Spanjaarden Ayuso, Britten Poole en Belgen Uitdebroecks. De sterren in 2003 moeten heel goed gestaan hebben.

Schrijf jij nu bewust de namen van renners verkeerd? :p

Laatst bewerkt:
Doe toch even normaal!!
Als hij de tour van Zwitserland wint dan pakt hij toch een zeer mooie zege tegen een niet misstaand deelnemersveld. Nee ja rijdt van niet tegen de absolute top, maar net zoals actief deze mannen ontlopen vrij stupide is, is enkel nog maar wedstrijden waaraan ze meedoen nog van belang hechten ook stupide.
Dit is nog altijd een WT etappekoers van niveau, waar je een overwinning moet verdienen.
Hij heeft hem nog niet gewonnen. En de kans is er dat hij hem ook niet wint.

Schrijf jij nu bewust de namen van renners verkeerd? :p
Van iemand die commentaar geeft op een ander zijn schrijffouten, zou je toch verwachten dat zijn eigen teksten/zinnen deftig geschreven zijn?

Van iemand die commentaar geeft op een ander zijn schrijffouten, zou je toch verwachten dat zijn eigen teksten/zinnen deftig geschreven zijn?
Je draait misschien nog niet lang genoeg mee, maar dit is een klein historietje :P
Is ook niet de eerste keer dat de melding komt.

en Vingegaard zou mssn ook beter passen dan Vindegaard

Ik denk dat hij nog nooit Pogacar of Vingegaard correct heeft geschreven.
Hij blijft maar spreken over die verdomde pogocar en vindegaard!
En carapils en skeltermozes doen ook mee . Net zoals Lenny martini, dat is wel een talent.

Het is niet gelogen @MrKend54l ... een greep uit het dadashisme:

Ik zag Vindegaard ...rijden met Vindegaard meteen als knecht? ....Pogocar is ook niet traag dus wat doe je dan sprint aantrekken voor VA voor de rit en groen en dan maar hopen dat Roglic ook nog voor Pogocar over de streep komt voor de bonis?

Als Pogocar wat minder is kan het zomaar zijn dat het makkelijk lukt hoor alles binnen halen maar je loopt toch ook risicos dat het niks wordt.

Is nog heel ver hoor. Is geen Pogocar natuurlijk.

Top is nog 20km van de meet. Tenzij Pogocar de benen voelt kriebelen krijgen we toch gewoon een redelijk grote groep die voor de zege sprint neem ik aan.

Ik dacht dat de deen Vindegaard noemde, kan zijn dat hij zijn naam heeft veranderd.

Pogacar moest gewoon Vindegaard schaduwen maar die bleef maar rijden terwijl de rest gewoon op 20" zaten waaronder zijn ploegmaats Maika en McNulty en een paar Ineosen. Toen Roglic weg was ging Pogacar dan maar doodleuk kilometers met Vindegaard in zijn wiel gaan beuken op de Galibier. Als je dan ook nog

Goh dat gevoel had ik toch wel (dat het over en uit was). Vindegaard was het jaar voordien ook al de betere bergop gebleken dan Pogacar in de 2e helft van de Tour. Pogacar is zeker en vast een godenkind maar die Vindegaard is ook best goed hoor.

Inderdaad opvallen maar bevestigd wel de stelling dat er geen kados meer worden uitgedeeld. De groten willen alles. (Pogacar 3 ritten in PN, Roglic 3 in Tirreno en 2 in Catalonie, Evenepoel 2 in Catalonie en Vindegaard 3 in Baskenland)

De Tour was Pogacar tegen Vindegaard. Roglic viel al snel in de Tour (roubaix rit) volgde daardoor

Van de start ging het ook wel een beetje bergop, dan een afdaling dan kwam T1 dan had je het vlakste gedeelte tot T2 en dan op het einde die slotklim dus niet abnormaal dat de verschillen wat op en af gingen tussen bv een Vindegaard en Cavanga.

Toch zijn eerste zege in zijn carriere? Dat hij een talent is weet iedereen (3x WK bij de jeugd) maar heeft tot nu toe nog nooit dit klaar gespeeld bij de grote jongens. Zijn laatste 2 TTs 14e op het WK en 13e in de slotTT in de Tour. Dan is hier winnen en Vindegaard kloppen wel degelijk een verrassing.

Dat Carapaz tegen de Tour wel nog gaat verbeteren en daar zo geen streken zal tegenkomen zoals vandaag kan ik best geloven maar dat Vindegaard in de Tour niet in orde gaat zijn daar geloof ik niks van hoor.

Dauphine is ook leuker als er wat strijd is en 90% kans dat er dat deze week niet gaat inzitten en dat vind ik ergens wel spijtig. Zeker aangezien Vindegaard dan

Maar hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen!

Ik geloof nooit dat Van Aart de laatste twee etappes overleeft. Ik denk dat ze stilaan de kaart van Roglac en vindegaard aan het trekken zijn. Wat mij ook niet onlogisch lijkt.
De rit in de Tirreno kan je ook niet vergelijken met de slotetappe van deze dauphine.
Pogocar won daar ja, en jij zat er maar 45s achter. Maar deze slotklim is nog wel een andere grootorde. Het verschil tussen 7% en 9% gemiddeld is maar 2% relatief gezien. Maar qua inspanning is dat een wereld van verschil.

Ik zal al blij zijn als Pogocar niet te snel in het geel komt. Er mag nog wel wat spanning zijn.

Laatst bewerkt:
Wat voegt dit nu toe aan de discussie? Ik doe tenminste nog de moeite om hun naam volledig te proberen te schrijven. Velen houden het hier gewoon op Pogi of Cav en dergelijke.

vdp die Dauphiné en Tour De Suisse skipt en meedoet aan de Ronde van Belgie, is toch een beetje alsof Lukaku nog eens een matchke komt meedoen bij Wintam...
Benieuw hoe groot de cheque was

De cheque die klaar lag voor Remco zal integraal naar VDP gegaan zijn.
En vorige week nog gestart in het Hageland.

Gaf toen ook een interview, meer trainen en minder koersen, als ik nu start moet het tellen.

Ik had tellen echt heel anders geïnterpreteerd

Maar hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen!
I will leave this here :unsure:
Een karikatuur is een humoristische voorstelling van een persoon, een situatie of bijvoorbeeld gedrag, waarbij de meest kenmerkende trekken sterk worden overdreven.
En ik combineer dit nog met een parabool, want sterk overdreven is een understatement :P

Wat voegt dit nu toe aan de discussie? Ik doe tenminste nog de moeite om hun naam volledig te proberen te schrijven. Velen houden het hier gewoon op Pogi of Cav en dergelijke.

Stel u voor dat we constant over of God al dan niet de tour zou moeten rijden en of hij nu echt schrik heeft van Pogocar en Vindegaard zouden moeten spreken.
Dat zou het toch ook niet zijn eh! :P

vdp die Dauphiné en Tour De Suisse skipt en meedoet aan de Ronde van Belgie, is toch een beetje alsof Lukaku nog eens een matchke komt meedoen bij Wintam...
Benieuw hoe groot de cheque was

Er moet toch iemand de sprint hoor Phillipsen aantrekken zeker!
Goeie voorbereiding op een parcours dat niet zo lastig is, het moet niet altijd lastig zijn eh :P
In de dauphine had hij denk ik niet veel potten gebroken. En je moet die verdomde bergjes nog over in de laatste 4 etappes!

Terug
Bovenaan