Algemeen Wielernieuws

Aan zijn uitspraken over het WK is wel duidelijk dat ze met die jongen gesproken hebben en hem duidelijk hebben meegedeeld dat het of voor de ploeg rijden is of thuisblijven.
Ze hebben hem met weinig woorden waarschijnlijk wel duidelijk gemaakt dat hij niet Dieu is en hij niet incourtounable is.
Wel knap hoe je steeds voor u eigen een verhaal verzint en dan dat hier als waarheid probeert te verkopen.

Sporza heeft hun wielerjaaroverzicht op youtube gezet. Een dik uur kijkplezier!
Jaaroverzicht 2021
 
Ja maar eigenlijk echt niet.

Niemand die de Oxyclean Classic Brugge - De Panne of de BEMER Classics even hoog aanschrijft als LBL of de Omloop.
Niemand die beweert dat Polen, Binckbanck of de UAE Tour even hoog aangeschreven staan als het Baskenland, Tirreno of P-N.
Net zoals er niemand de Vuelta of Giro durft te vergelijken met de Tour.

Ik denk dat ik het winnen van de Algarve hoger inschat dan Polen.
 
Allé, de circkel is rond nu we weer zijn aangekomen bij het minimaliseren van overwinningen van een 21 jarige renner die in zijn 3 profjaren (waarvan een klein jaar revalidatie) al meer gewonnen heeft dan 90% van het peloton doet in zijn heel carrière. Het is niet alsof hijzelf of zijn entourage beweert dat die overwinningen gelijkwaardig zijn aan een LBL of andere hoog aan geschreven koersen.

"Bewijzen in koersen met een sterk deelnemersveld" Lachwekkende stelling. :rofl:
 
Allé, de circkel is rond nu we weer zijn aangekomen bij het minimaliseren van overwinningen van een 21 jarige renner die in zijn 3 profjaren (waarvan een klein jaar revalidatie) al meer gewonnen heeft dan 90% van het peloton doet in zijn heel carrière. Het is niet alsof hijzelf of zijn entourage beweert dat die overwinningen gelijkwaardig zijn aan een LBL of andere hoog aan geschreven koersen.

"Bewijzen in koersen met een sterk deelnemersveld" Lachwekkende stelling. :rofl:
Wat is daar lachwekkend aan?
 
Doen alsof hij zich nog niet bewezen heeft in een sterk deelnemersveld.
Dat is zoals in de cross he: Iserbyt wint ook alleen als VA en VdP en Pidcock er niet zijn ;)

Op zich mooie overwinningen, zeker op die leeftijd maar er zijn er die nog straffer hebben gedaan op hun 22 :p
 
Maar laten we eerlijk zijn: het is helemaal niet hét jaar van de waarheid van Remco.
Hij moet gewoon evolueren. Tijd genoeg om van hét jaar van de waarheid te spreken.
Weet je voor wie het hét jaar van de waarheid is? Egan Bernal in de Tour. Yves Lampaert in PR. Sep Vanmarcke in elke Vlaamsche klassieker.
 
Dat is zoals in de cross he: Iserbyt wint ook alleen als VA en VdP en Pidcock er niet zijn ;)

Op zich mooie overwinningen, zeker op die leeftijd maar er zijn er die nog straffer hebben gedaan op hun 22 :p
Die vergelijking slaagt werkelijk op niets. Alsof er in in de wedstrijden dat hij gewonnen heeft geen voormalige ronde winnaars meereden.

Niemand zegt dat er geen zijn die nog straffer waren op hun 22.
 
Maar laten we eerlijk zijn: het is helemaal niet hét jaar van de waarheid van Remco.
Hij moet gewoon evolueren. Tijd genoeg om van hét jaar van de waarheid te spreken.
Weet je voor wie het hét jaar van de waarheid is? Egan Bernal in de Tour. Yves Lampaert in PR. Sep Vanmarcke in elke Vlaamsche klassieker.
Remco wordt meer betaald dan Yves en Sep!
Die vergelijking slaagt werkelijk op niets. Alsof er in in de wedstrijden dat hij gewonnen heeft geen voormalige ronde winnaars meereden.

Niemand zegt dat er geen zijn die nog straffer waren op hun 22.
Iedereen klopt Froome tegenwoordig, dat is geen referentie
 
Remco heeft dan ook al meer koersen gewonnen dan die 2 samen.

Trouwens ik wil wel weten wie er allemaal beter gedaan hebben dan hem op zijn leeftijd. Niet vergeten dat hij nog altijd jonger is dan de jongste naoorlogse winnaar van de tour de dag van zijn overwinning.
 
Seg, moet je nu eens wat weten. Wout van Aert is in frituur De Bosrand in Brugge een frietje gaan eten.

Ijdele poging om het topic van koers te veranderen :unsure:
 
Remco heeft dan ook al meer koersen gewonnen dan die 2 samen.

Trouwens ik wil wel weten wie er allemaal beter gedaan hebben dan hem op zijn leeftijd. Niet vergeten dat hij nog altijd jonger is dan de jongste naoorlogse winnaar van de tour de dag van zijn overwinning.
Die vergelijking is vrij krom natuurlijk.
Remco mag nog niet in de schaduw staan van Pogacar.
Die jongen reed voor de knikkers in de Tirreno, floreerde in Luik, won de tour en ontplooide zijn macht in Lombardije. Allemaal koersen waar de absolute wereldtop op hun best zijn.
En had ik al gezegd dat hij 3de werd op de Olympische spelen?
 
Die vergelijking is vrij krom natuurlijk.
Remco mag nog niet in de schaduw staan van Pogacar.
Die jongen reed voor de knikkers in de Tirreno, floreerde in Luik, won de tour en ontplooide zijn macht in Lombardije. Allemaal koersen waar de absolute wereldtop op hun best zijn.
En had ik al gezegd dat hij 3de werd op de Olympische spelen?
Alles wat je hier opnoemt heeft hij gedaan toen hij ouder was dan Remco nu is. Hij heeft dus nog tijd.
 
Er sprak wel niemand over Pogacar int wielerjaaroverzicht van Sporza in 2019 toen Remco bij Karl aan tafel zat hé 🙃
 
Allé, de circkel is rond nu we weer zijn aangekomen bij het minimaliseren van overwinningen van een 21 jarige renner die in zijn 3 profjaren (waarvan een klein jaar revalidatie) al meer gewonnen heeft dan 90% van het peloton doet in zijn heel carrière. Het is niet alsof hijzelf of zijn entourage beweert dat die overwinningen gelijkwaardig zijn aan een LBL of andere hoog aan geschreven koersen.

"Bewijzen in koersen met een sterk deelnemersveld" Lachwekkende stelling. :rofl:

Dat is ook net het punt. De koersen die hij tot nu toe heeft gewonnen zijn niet van het hoogste niveau. Punt. Daar kan je echt niets op afdingen.
Tijd om in uw vierde profseizoen te laten zien wat je waard bent. Perfect redelijk, niets lachwekkends aan die stelling.

Nans Peters heeft ook meer gewonnen dan 90% van het profpeleton ooit zal binnenhalen maar dat is gewoon niet genoeg voor Evenepoel.
Als jullie tevreden zijn met een dergelijke carrière, bon, mij niet gelaten. Ik verwacht gewoon meer van iemand met zo veel potentieel, wat hij tot nu toe al heeft binnengehaald is leuk maar nu moet hij gewoon die extra stap zetten.
 
Terug
Bovenaan