RiCOManiaC
Well-known member
Soms verdenk ik Vollering er van een terrorist te zijn voor het Nederlandse team. Legt toch heel vaak een bom onder dat team puur door de erbarmelijke koerstactiek...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vollering is een egotrippertje , bij SD-Worx zullen ze ook blij zijn daar van af te zijn.Soms verdenk ik Vollering er van een terrorist te zijn voor het Nederlandse team. Legt toch heel vaak een bom onder dat team puur door de erbarmelijke koerstactiek...

Tis idd echt niet normaal hoe die zo egoïstisch is. En op de koop toe backfiret het nog hard ook.Vollering is een egotrippertje , bij SD-Worx zullen ze ook blij zijn daar van af te zijn.
Slim van Kopecky. Aan het verloop van de koers te zien wou Vollering hier absoluut winnen, ze ging Longo Borghini dus wss niet laten rijden.Kopecky mag heel blij zijn dat Vollering dat gat naar longo borghini dicht rijdt. Lotte was duidelijk niet de sterkste in koers, maar het geluk zat deze keer wel mee.

Kopecky zit gebakken voor de komende jaren, indien Vollering meerijdt.Slim van Kopecky. Aan het verloop van de koers te zien wou Vollering hier absoluut winnen, ze ging Longo Borghini dus wss niet laten rijden.
Daarnaast snap ik Vollering ook wel hoor, als je je sterk voelt wat ga je dan voor iemand anders rijden. Vos is al 3x wereldkampioen geweest, Vollering zag hier haar kans nog eens voor die 1e. Dat voor je land rijden in een vrij individuele sport, das altijd iets vreemds geweest. Ti niet team Holland dat wereldkampioen zou zijn he ...
Skjelmose maakte eerder vandaag dan weer een verkeerde beweging tijdens het ontbijt. De Deen startte nog aan het WK, maar stapt nu dus toch uit de wedstrijd.