Ik denk dat het over zijn volledige palmares gaat, niet enkel het vermelde jaarWelk monument in 2023? De E3?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het over zijn volledige palmares gaat, niet enkel het vermelde jaarWelk monument in 2023? De E3?![]()

Is de beeldkwaliteit nu opzettelijk zo slecht zodat we moeilijk kunnen zien dat ze eigenlijk voor 80% over asfalt rijden?
Wel véél mooiere omgeving dan vorig jaar. Vorig jaar was ik mij op een bepaald moment aan het afvragen of ze toch zeker niet in Vlaanderen aan het rijden waren, dit is toch wel net iets anders.
Volgens mij is da een motard met gewoon een gopro op zijn helmIs de beeldkwaliteit nu opzettelijk zo slecht zodat we moeilijk kunnen zien dat ze eigenlijk voor 80% over asfalt rijden?
Wel véél mooiere omgeving dan vorig jaar. Vorig jaar was ik mij op een bepaald moment aan het afvragen of ze toch zeker niet in Vlaanderen aan het rijden waren, dit is toch wel net iets anders.
Aangezien ik op Sporza livestream zit te kijken en op Proximus Fiber zit, denk ik niet dat Telenet er hier ergens tussen zitIk heb al weken slecht beeld bij live sport.
Probleem zit bij Telenet

Er zijn ook beelden die wel ok zijn (lees: niet flou). De beelden van Mohoric zijn bv toch scherper dan de beelden van Vermeersch momenteel.

Anyways ... we kunnen concluderen dat naar de standaarden van Van Aert dit een 'mislukt' seizoen is.Welk monument in 2023? De E3?![]()
Ik vind ook dat ze minstens zijn boek vol zilverwerk mochten vermelden. Maar dan is het geen meme meer maar een uitgebreid artikel.Flauwe 'meme' dan. En helemaal niet to the point.
Hoezo? Dit was toch een vrij "typisch" seizoen van Van Aert. Zeker als hij die GW niet gewoon had weggegeven.Anyways ... we kunnen concluderen dat naar de standaarden van Van Aert dit een 'mislukt' seizoen is.
Hoezo? Dit was toch een vrij "typisch" seizoen van Van Aert. Zeker als hij die GW niet gewoon had weggegeven.
Het grote verschil met andere seizoenen is het ontbreken van Touretappes, deels ingegeven door een vroegtijdig vertrek misschien. Voor de rest is het toch een beetje as usual.
Dus mislukt seizoen? Niet naar de standaarden van zijn palmares imo. Wel naar de standaarden van het publiek/de media.
Een goed seizoen was het alvast niet.Dus mislukt seizoen?
Helemaal niet mee akkoord. Van Aert grijpt iets te dikwijls naast de hoofdprijs (maar dat is inderdaad typisch VA) maar dit seizoen was het nog wat erger.Hoezo? Dit was toch een vrij "typisch" seizoen van Van Aert.
Nu OT: ik hoop dat dit gravel toch gewoon gaat verdwijnen van de TV uiteindelijk. Er zijn al genoeg disciplines die wél interessant zijn om te volgen. Mensen in Oost-Vlaanderen die liever de akker induiken omdat ze de betonplaten beu zijn, geen probleem, geniet van uw hobby, maar ik vind het echt ruk om naar te kijken.
Breng dan wat meer MTB, Piste (ook andere wedstijden dan Gent), BMX desnoods, gevestigde disciplines waar genoeg mensen van genieten. Het is niet omdat er een paar bebaarde zwaarlijvigen beslissen op zondag met een houthakkershemd de gravelfiets op te springen, dat je als Sporza zijnde mee op de hype moet surfen. UCI heeft hier imo ook wel mee boter op het hoofd.
Als dit een typisch seizoen is, is Van Aert gewoon enorm overhypet.

Wie is de renner van het jaar voor jullie?
MVDP haalt twee monumenten en het WK binnen. Nog ereplaatsen in de Ronde en de E3.
Pogacar wint in de Ronde, Parijs-Nice, Amstel, Waalse Pijl en Lombardije. Ereplaatsen in E3, Tour, Sanremo, WK,...
Toch maar Vingegaard dan?