Albumart

Fusetea

Member
Ik post hier regelmatig mijn appreciatie voor allerlei albumart, dus ik dacht; waarom eens geen topic hieraan gewijd?

Wat is jouw favoriete albumart?

Ik begin:
632x632bb-ezgif.com-webp-to-jpg-converter.jpg


1200x1088.jpg

41pSbAONUVL.jpg


Captain-Beyond-album-1972.jpg


ArtistWitchcraftAlbumWitchcraft.jpg



NeverTurnYourBackonaFriend.jpg


cover_43338152017_r.jpg


a1893214366_10.jpg


cover_2412692016_r.jpg



... en mij kennende zal ik er nog wel meer bedenken/vinden. :unsure:
 
Ik slaag er nog altijd niet in om images te posten hier (duidelijke IT noob die niet geschikt is voor dit forum :unsure: ) maar ik geniet wel mee van de posts. Leuke thread.

Enkele favorieten uit mijn platenkast qua art zijn de Andy Stott reeks. Modern Love hun grijze covers zijn echt prachtig
 
Ik slaag er nog altijd niet in om images te posten hier (duidelijke IT noob die niet geschikt is voor dit forum :unsure: ) maar ik geniet wel mee van de posts. Leuke thread.
Rechtermuisknop > Afbeeldingskoppeling kopiëren
Dan in het venster hier bovenaan op het icoontje met de afbeelding klikken en daar je link in plakken. :)
 
Leuke thread. Al veel mooie albumart gezien maar eigenlijk nooit echt nagedacht over een favoriet. Maar één van de eersten die toch bij me opkomt is die van Electric Warrior van T. Rex.

Die komt heel krachtig over en is eigenlijk een goede visuele 'weergave' van de muziek. Van de hand van Hipgnosis ook weer.
electricwarrior.jpg


En ook de cover van Bitches Brew van Miles Davis is zeer passend bij de muziek.
folder.jpg
 
Cool! Wat vergezocht, maar het doet mij denken aan
ODEtMjU5My5qcGVn.jpeg
Welk Can album is dat? Deze had ik nog niet geluisterd..

Die Convextion is prachtig natuurlijk. Cover is van de metro in Praag, of all places. Ideale muziek om te luisteren 's nachts in je eentje, het OV nemend (Burial is daar ook geschikt voor).

Nog eentje voor het slapengaan :

a0018391130_65
 
Terug
Bovenaan