AIR'up

No_Dice

Member
Hey,

Heeft er iemand ervaring met deze flessen?
Je hebt allemaal de reclame's al gezien, en de influencers al horen jodelen over hoe geweldig het product is.
Maar wie (die niet is betaald om het op te hemelen) heeft ervaring positief of negatief met deze flessen?

Mn dochter zaagt me de oren van het hoofd maar ik ben eerder sceptisch, zeker gezien het toch niet bepaald "goedkoop" is.
 
Mijn vriendin heeft het gekregen en de eerste indruk is inderdaad dat uw water een smaakje heeft.
Lange termijn zal het waarschijnlijk in de kast belanden, zoals al die dingen.
 
Ken iemand die dit heeft,smaakt inderdaad naar de smaak die je erop draait.
Merk wel dat ze dit niet meer gebruikt.
 
Beide zonen hebben het.
De 1 is er aan 'verslaafd' en dat zeker al een half jaar. De andere heeft hem misschien 2x gevuld en die staat daar nu. ik ben verrast van het smaak/geur resultaat maar zelf zou ik het nooit gebruiken. Die pods verliezen wel redelijk snel hun geur dus frequent veranderen en bijkopen is jammer genoeg de enige optie.
 
Ik en mijn vriendin hebben dit ook. Het werkt wel effectief. Al hangt dat wel wat van persoon tot persoon af hoe goed het werkt lijkt me.
Zoals hierboven, de geur moet je inderdaad frequent vervangen (5L is het officieel) en dan kan het een duurdere optie zijn. maar als het bv als vervanging is van frisdrank die je nu ook koopt, valt de prijs nog mee.

Je zou je zelf goed moeten afvragen, waarom wil je dit?
In mijn geval gebruik ik Air-Up (en waterdrop for that matter) als afwisseling voor gewoon water om aan men liters water te komen dagelijks.
Of bijvoorbeeld als je veel frisdrank drinkt en je wilt dit niet meer is dit misschien ook een alternatief om niet "cold-turkey" te moeten gaan.
 
Ze bedenken echt de gaarste shit om toch maar iets te kunnen verkopen.
Heb zoiets van water moet water blijven en als je zin hebt in cola drink dan toch gewoon een flesje of blikje cola wat mss nog ongezonder is maar dan weet je tenminste wat je in je bek giet en daarbij gaat zo'n mondstukje na een tijd niet vreselijk hard stinken?😷
 
Ze bedenken echt de gaarste shit om toch maar iets te kunnen verkopen.
Heb zoiets van water moet water blijven en als je zin hebt in cola drink dan toch gewoon een flesje of blikje cola wat mss nog ongezonder is maar dan weet je tenminste wat je in je bek giet en daarbij gaat zo'n mondstukje na een tijd niet vreselijk hard stinken?😷
Ik ben ook van het principe dat als je al geen zelfdiscipline hebt om gewoon water te drinken, de rest ook niet vlot zal verlopen.

Maar 't moet zijn dat het verkoopt hé.
 
Een vriendin heeft het gekocht voor haar dochtertje door de huidige hype bij haar in de klas. Dat kind drinkt nu effectief meer water en enkel 1 glas cola tijdens het avondeten. Voor kinderen lijkt mij dat wel een leuk alternatief. Al is het maar het effect van de hype, een kind dat een aanzienlijke hoeveelheid frisdrank gewoon is doen switchen lijkt mij niet evident.
Zelf gebruikt ze het ook en merkt evenzeer dat ze meer water drinkt, ze zegt dat je effectief iets anders dan water smaakt.
Ik zou het voor mezelf dan weer niet kopen, genoeg alternatieven. Wij zetten dagelijks in onze koelkast een kan water met wat munt uit de tuin en paar schijfjes citroen.
 
Een vriendin heeft het gekocht voor haar dochtertje door de huidige hype bij haar in de klas. Dat kind drinkt nu effectief meer water en enkel 1 glas cola tijdens het avondeten. Voor kinderen lijkt mij dat wel een leuk alternatief. Al is het maar het effect van de hype, een kind dat een aanzienlijke hoeveelheid frisdrank gewoon is doen switchen lijkt mij niet evident.
Zelf gebruikt ze het ook en merkt evenzeer dat ze meer water drinkt, ze zegt dat je effectief iets anders dan water smaakt.
Ik zou het voor mezelf dan weer niet kopen, genoeg alternatieven. Wij zetten dagelijks in onze koelkast een kan water met wat munt uit de tuin en paar schijfjes citroen.
Het feit alleen al dat een kind frisdrank krijgt, is een probleem. Oplossingen zoeken voor problemen die er niet moeten bestaan in de eerste plaats. Got to love humans.
 
Mijn kinderen drinken beiden altijd water (5 en 2 jaar). In het weekend of op een feestje mogen ze dan eens een Oasis o.i.d. drinken. Daarna terug water. Ook al drinken andere kinderen cola, het deert hen niet, ze zijn niet anders gewoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Mijn zoon van 12 heeft het ook. Hij is al meer dan een jaar enthousiast en blijft het gebruiken. We hebben het destijds als een promopack gekocht met heel veel verschillende smaken en van die capsules (weet niet hoe het heet) en we zitten er nog altijd niet door. Hij beweert dat hij zijn fles toch 8 keer kan hervullen (650 ml per fles).
De flessen zelf lijken ook heel degelijk te zijn. Dat ding zit al een jaar in zijn boekentas, wordt heel frequent gebruikt (ook nu zelfs tijdens de vakantie) en is nog steeds niet kapot. Ik heb al andere dingen volledig verwoest uit die boekentas zien komen na zo een lange tijd (brooddozen, etc).
Mijn zoon drinkt graag frisdrank maar krijgt dat mss eenmaal per week als we eens een apero doen. Hij heeft op zich een ok waterdrinkregime en dit is gewoon een hype (en hij is nogal hypegevoelig) en nu heeft hij gewoon eens een ander smaakje om te drinken. Nothing wrong with that IMO. En ondanks de hype gebruikt hij het deze keer wel heel lang en heel functioneel.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan