Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ook wel een pak saaier natuurlijkMisschien ook eens bij Kia kijken ?
Ik heb lang getwijfeld over de Proceed maar de Ceed SW is eigenlijk handiger en praktischer. Kan wel binnen budget vallen en toch goed uitgerust + 7jaar garantie

Sommige mensen gaan ook eens graag naar een circuit, of bollen al eens in de polder.Mja spannende auto's.. wa zijt ge ermee in Vlaanderen :')
Ik snap het appeal wel een beetje maar het is hier over de grote lijn toch maar miserabel rijden.
)Dat is letterlijk de nieuwe Tucson heDat is hoogwaarschijnlijk een concept model, no way dat die er zo zal komen. gelukkig maar.

De neus deed mij direct denken aan een Mercedes EQC.Doet me wat denken aan de DS7. Zeker niet lelijk vooraan. Achterkant vind ik minder, precies of de de peugeot-neus op het gat geplakt hebben.
Wel helaas weer classic Hyundai: uitstoot van hier tot in Tokyo.
1.6 Mild Hybrid benzine: 150 a 160gr CO2.

Wltp lijkt me dat niet uitzonderlijkDoet me wat denken aan de DS7. Zeker niet lelijk vooraan. Achterkant vind ik minder, precies of de de peugeot-neus op het gat geplakt hebben.
Wel helaas weer classic Hyundai: uitstoot van hier tot in Tokyo.
1.6 Mild Hybrid benzine: 150 a 160gr CO2.
Als dat dezelfde aandrijflijn is als bij Kia is dat toch een elektromotor van 60pk tussen motor en versnellingsbak.

Als dat dezelfde aandrijflijn is als bij Kia is dat toch een elektromotor van 60pk tussen motor en versnellingsbak. Kan nog niet spreken over snelwegsnelheden, maar tegen 70 en 90 durft die wel een periode enkel elektrisch rijden. Bereik puur elektrisch is te verwaarlozen, maar zorgt wel voor een mooie vermindering in verbruik en wat diesel-like koppel bij het vertrekken.
Vond de Sorento ook mooier als de Tucson. Achterkant zeker trekt veel meer op een amerikaan.
![]()
Gelukkig wonen we niet allemaal rond de grootsteden waar je continue in de file staat.Mja spannende auto's.. wa zijt ge ermee in Vlaanderen :')
Ik snap het appeal wel een beetje maar het is hier over de grote lijn toch maar miserabel rijden.