zwarten
Well-known member
Mijnen baas heeft de elektrificatie van het wagen park net op tijd gedaan. Ik denk dat 75% bij ons nu elektrisch rondtuft.
Opgeladen door de zonnepanelen op het dak vant kantoor.
Stiekem hoop ik op een mentaliteitsshift bij de mensen (en de bedrijfsleiders) in combinatie met de economie dat niet op zijn gat ligt. We kunnen er als firma maar beter bij varen. Ik denk dat het ondertussen 10 jaar geleden is dat we nog eens een niet fossielvrij gebouw hebben opgeleverd.
Het kan fysisch, het moet voor het klimaat en de kleinere delta tussen investeringskost en energieprijs zal veel bouwheren over de streep trekken.
Opgeladen door de zonnepanelen op het dak vant kantoor.
ik denk dat je warmtepomp met gasketel verward.Mensen met slechter geisoleerde huizen die willen overschakelen naar een condenserende ketel zullen vaak een nare ontdekking doen als ze hun elektriciteitsfactuur krijgen. Omdat condenserende ketels vooral efficienter werken bij lage stooktemperaturen, en die huizen vaak werken met oude radiatoren met die rekenen op hoge temperatuurafgifte, moet er meestal extra verwarmd worden door een weerstand die in de condenserende ketel ingebouwd zit. Daar zit je dan met je lager gasverbruik als je elektriciteitsfactuur veel hoger is.
Stiekem hoop ik op een mentaliteitsshift bij de mensen (en de bedrijfsleiders) in combinatie met de economie dat niet op zijn gat ligt. We kunnen er als firma maar beter bij varen. Ik denk dat het ondertussen 10 jaar geleden is dat we nog eens een niet fossielvrij gebouw hebben opgeleverd.
Het kan fysisch, het moet voor het klimaat en de kleinere delta tussen investeringskost en energieprijs zal veel bouwheren over de streep trekken.
Laatst bewerkt:

Alles om maar de populaire te kunnen uithangen. Onbegrijpelijk.