Skoebiedoe
Well-known member
Laat hem deftig calibreren en volg niet wat ze gewoon op youtube of dergelijke posten van settings …iedere tv is anders . 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Door wie?Laat hem deftig calibreren en volg niet wat ze gewoon op youtube of dergelijke posten van settings …iedere tv is anders .![]()

Goede vraag!Door wie?![]()
)We laat zijn TV nu calibreren eigenlijk? Ik verwacht toch als ik een TV koop dat het beeld out-of-the-box goed staat eigenlijk. Bovendien hangt dat toch ook af van je huis en zaken zoals lichtinval. Als ik mijn TV nu op levendige modus zet ziet dat er goed uit overdag, vind ik, maar niet 's avonds. Terwijl Filmmaker mode niet geschikt is voor overdag te kijken met veel lichtinval.Laat hem deftig calibreren en volg niet wat ze gewoon op youtube of dergelijke posten van settings …iedere tv is anders .![]()
We laat zijn TV nu calibreren eigenlijk? Ik verwacht toch als ik een TV koop dat het beeld out-of-the-box goed staat eigenlijk. Bovendien hangt dat toch ook af van je huis en zaken zoals lichtinval. Als ik mijn TV nu op levendige modus zet ziet dat er goed uit overdag, vind ik, maar niet 's avonds. Terwijl Filmmaker mode niet geschikt is voor overdag te kijken met veel lichtinval.
)
)Haha, ik heb momenteel 6 tv’s staan die allemaal gebruikt worden.@Timboektoe @Hans Moleman @flaviooooo @Carrion @Bimmer
En hoe zit het boys? Ik hou hier al een eeuwigheid de buy&sell thread in het oog, aangezien iedereen hier maar nieuwe tv's koopt.. Waar zijn jullie oude tv's??? Allemaal verplaatst naar de poolhouse?
Make Abel happy, en verkoop uw oude tv!
Groetjes

Ik ben al 2 maanden al mijn beeldprofielen aan het finetunen, en ik ben er nog niet.We laat zijn TV nu calibreren eigenlijk? Ik verwacht toch als ik een TV koop dat het beeld out-of-the-box goed staat eigenlijk. Bovendien hangt dat toch ook af van je huis en zaken zoals lichtinval. Als ik mijn TV nu op levendige modus zet ziet dat er goed uit overdag, vind ik, maar niet 's avonds. Terwijl Filmmaker mode niet geschikt is voor overdag te kijken met veel lichtinval.

Doe je dat op bewegend beeld of hoe begin je daaraan?Ik ben al 2 maanden al mijn beeldprofielen aan het finetunen, en ik ben er nog niet.
Bij mijn oude tv’s kon het mij niet veel boeien, maar bij een 65 inch qd mini led loont het wel al eens de moeite die zaken te gaan tweaken. Kan echt genieten puur van het beeld dat ik te zien krijg.
Ik begin eerst met mijn contrasten en mijn zwartpunt te finetunen op stilstaand beeld.Doe je dat op bewegend beeld of hoe begin je daaraan?
)