Ibood 65 inch Philips TV

fomix

Well-known member
Hi
Zag volgende passeren op Ibood vandaag:
Philips 65inch

Los van het feit dat het een 2021 model is. Mis ik iets waarom dit geen super bargain is?
Ik probeer qua hardware goed mee te zijn maar de TV wereld evolueert me een tikkel te snel om alles op de voet te kunnen volgen.

Zoals de meesten hier streef ik ook naar 'best value for money'. Zo tussen middenmoot en state of the art in omdat je daar toch het meeste waar voor u geld krijgt.

Hoofdgebruik bij ons:
- Gamen (PS5 & XSX)
- 4K blu rays
- streaming / Telenet digicorder

Voorlopig dit alles nog op een full hd Sony tv. Maar die is na 10j toch is aan een opvolger toe :).

Ik las in de comments op Ibood dat er wel mensen zijn die bij dit model wat sukkelen met issues. Anderzijds zal je bij elk elektrisch apparaat wel mensen hebben met een kapot exemplaar?
 
Hier vind je er een review van. Lijkt me wel een goeie deal voor die prijs. Is volgens mij gewoon 2022 model.
Zal alleszins een upgrade zijn op jouw setup!

Als je geen extra 3-400 wilt uitgeven voor een OLED dan is dit zeker een goede keuze.
 
Hier vind je er een review van. Lijkt me wel een goeie deal voor die prijs. Is volgens mij gewoon 2022 model.
Zal alleszins een upgrade zijn op jouw setup!

Als je geen extra 3-400 wilt uitgeven voor een OLED dan is dit zeker een goede keuze.
Thanks, er werd me dankzij de review al duidelijk dat het een LCD/LED model betreft. Misschien wat onzinnig maar ik prefereer dan eerder een OLED model.
Ik heb het gevoel dat die meer future proof zijn.
 
Terug
Bovenaan