PC Onderdelen 3DFX Voodoo 3 2000 PCI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/11/2022 20:00

@LL_ST@RR

Member
Wondelgem
iTrader: 99% (68/69)
Algemene informatie/specificaties
meeneem 125
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Wondelgem
Voor de liefhebbers/Collectors/3DFX Fans !
125 Euro ^^ excl.verzendkosten (staat ook op andere sites)

link 2e Hands : 3DFX Voodoo 3 2000 PCI

c674c827-5c88-420f-9c15-e052e13c6ee9
 
In een ver verleden toch ook een VooDoo2 8 mb gehad maar deze kaart heb ik nog nooit gezien.
Vroeger kon je als je 2 identieke voodoo 2 's had deze in sli plaatsen met zo een speciale doorluskabel. Deze obsidian zijn eigenlijk 2 kaarten aan elkaar geplakt die werken als in SLI, enfin iets in die trend ^^ Je moet maar es opzoeken ! Maar er zijn nog andere obsidian kaarten,iets met x16 of zo. In ieder geval staat er bij mij nog een pc met Win98 en 2 voodoo's in SLI ;) En de nodige 3DFX games ervoor , Quake2,Sin, HexenII , Duke Nukem 3D enz
Heb ook nog een Voodoo 2 1000 ;) Voodoo 4 4500 , Helios 3D , Voodoo2 , Maxigamer Phoenix , Banshee Monster 3D I , Monster 3D II , Monster Fusion , Adrenaline Rush enz enz
info Quantum 3D Obsidian2 X-24
 
Laatst bewerkt:
Of course ken ik de Obsidian X-24 :)
Ik heb zelf een (zeer) uitgebreide collectie retro hardware met tal van boxed en non-boxed 3Dfx kaarten.
Mijn pride possesion is een 128MB Voodoo5 AGP. Das men eigenste (boxed) kaart die ik aangekocht heb in men jeugd, heb zelfs factuur nog.
Die heb ik opgestuurd gehad naar een van dé 3Dfx experts in Spanje om om te bouwen met rev 3.20 chips en memory increase van 64MB naar 128MB.
Verder heb ik oa nog een boxed PCI Voodoo5 die momenteel onderdeel is van een Ryzen powered Win98 build.
 
Tja...het meeste(mooiste ,beste)is al allemaal al verkocht waaronder Voodoo 5 5500 allemaal sealed,een paar open . Destijds was er een 3DFX forum,maar was dan ook plots gedaan.
Heb nog een 30 tal 3DFX related Boxes,paar sealed ( Voodoo 4 4500 hebbek ook nog ) Voodoo 2 1000
 
Ja ik heb er om financiële redenen ook aan paar keer aan gedacht, maar zolang ik het kan trekken, houd ik alles nog.
Andere noemenswaardige zaken (3Dfx dan) bij mij zijn een boxed Canopus Pure3D II, een boxed EyeScream set (3D glasses, werkt fantastisch), de volledige boxed reeks van alle V3's, wat boxed V2's, Banshees, V1's, etc. en dan nog een deel losse kaarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan