1B Challenger Pro League 2025-2026

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    71
En Beveren blijft maar gaan. De rode kaart voor jong Gent was wel een kantelpunt, zonder die kaart zag ik ze dit niet meer rechttrekken. De promotie komt nu wel heel dichtbij 🤞

Classic Stijnen gevalletje gisteren bij Patro - Jong Genk. Zijn 3 wisselmomenten (allemaal individueel) opgebruikt en dan een speler met een kuitblessure niet kunnen wisselen. Die vervolgens de huid vol schelden langs de lijn en plein public dat die moest verder spelen.

Nu blijkt dat die een kuitbeenbreuk heeft..

Ohja, ook 4-4 op zijn snavel in minuut 94. Heerlijk.

Classic Stijnen gevalletje gisteren bij Patro - Jong Genk. Zijn 3 wisselmomenten (allemaal individueel) opgebruikt en dan een speler met een kuitblessure niet kunnen wisselen. Die vervolgens de huid vol schelden langs de lijn en plein public dat die moest verder spelen.

Nu blijkt dat die een kuitbeenbreuk heeft..

Ohja, ook 4-4 op zijn snavel in minuut 94. Heerlijk.
Prachtige prestatie van Jong Genk. Vorig seizoen was echt klote, maar dit jaar knokken ze weer. Yokayama trouwens een topprestatie net als De Wannemacker. Ik ben benieuwd of die twee bij de A-kern gaan geraken.

KVK na nieuwjaar stelt nog minder voor. Volgende match tegen Beerschot zal een belangrijken zijn om te winnen. Anders vrees ik voor directe promotie.

Beveren geen kans gehad eerste helft. Om dan uit het niets zo makkelijk de wedstrijd te beslissen. Een ander niveau dan de rest van de reeks. Al maakte onze verdediging hen het ook wel te makkelijk.

Patro gaat dus klacht neerleggen tegen Pierre na zijn (weliswaar inderdaad zeer stevige) fout die een kuitbeenbreuk opleverde. Wat een farce van een club toch.

Terug
Bovenaan