Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen weet van financiële problemen bij ons. Naar wat ik gehoord heb, heeft Tan (onze voorzitter) intern alvast duidelijk gemaakt dat er niet moet bespaard worden ivm begin van het seizoen. Dus ik zie echt geen uitstroom deze winter. We zitten wel in een mindere periode voorlopig (uiteindelijk konden we op Luik of op Lier ook gewonnen hebben mochten we onze kansen afgemaakt hebben). Maar we missen heel wat ervaring met Ruyssen en Hens (die blijkbaar met een longonsteking sukkelde) en Anderson op links die een meerwaarde is. Ook Ambrose missen tegen Luik was van het goeie teveel. Dat is alsof je bij Beveren Mertens, Margarita en pakt Boone vanachter zou wegnemen. Hoe vaak zou Beveren dan toch nog die wedstrijd over de streep trekken?Beveren blijft maar achterstanden goedmaken en efficiënte wins behalen.
Die gaan het toch al zeker halen denk ik, bij Kortrijk verwacht ik nog een enorme terugval en misschien zelfs uitstroom door het mogelijk wegvallen van de tv-gelden.
Kansen voor de Lommels/Beerschotten van de wereld?
Ambrose is al het ganse seizoen fit, werd om disciplinaire redenen niet geselecteerd tegen Luik ;-)Beveren is bezig met een straffe reeks maar is ook niet altijd even overtuigend, tegen KVK waren ze de mindere en lukte het enkel via lucky goals. Maar het zit daar wel goed qua structurele werking, organisatie en overtuiging/inzet.
KVK heeft nog potentieel en ik zie ze die 2e plaats niet meer afgeven. Communicatie van de trainer is zeer goed maar tactisch weinig verrassend. Een spits zoals Ambrose is van goudwaarde, dus hopelijk blijft die nu fit.
Het verlies van Beerschot deze week was enigszins verrassend.
Ambrose is al het ganse seizoen fit, werd om disciplinaire redenen niet geselecteerd tegen Luik ;-)
Fixed that for youBeerschot met Shinton heeft 0 kans.
Als Cercle supporter toch al iets meer 1b aan het volgen. Als KVK/Beerschot supporter hoe groot is het verschil tussen 1a?
Met het belangrijke verschil dat de vorige seizoenen het niet de 16e was die de play-off speelde.Als je doelt op de PO-wedstrijd tussen de 16e van 1A en de "3e" van 1B, dat is in principe kat-int-bakkie voor de 1A-club. Uitzonderingen daar gelaten wint de 1A club 8 van de 10 keer.
Echt een snertclub inderdaad, met Stijnen op kop. Dat die maar ver weg blijven van 1A.Vechtpartij tegen Eupen, nu weeral rood voor 'violent conduct' na een minuut of 4, dat Patro Eisen is toch een marginaal gedoeStijnen uiteraard ook al geel gekregen.