1B Challenger Pro League 2025-2026

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    71
Heb het 5 minuten opstaan en een tweede tegendoelpunt :(
Heb de rest van de match niet gekeken, dus geen idee van het spelverloop. Geen idee waarom Messoudi niet verder gedaan heeft met de ploeg die zo goed speelde tegen Westerlo een paar dagen terug. Alle uitblinkers van die wedstrijd op de bank weer, zeer bizar. Spijtig dat hij zo verliefd is op Labie want ik zie het er echt niet in.

Proficiat Kortrijkenaren.

Bij ons vooral voeten op de grond wat promotie betreft, als je thuis maar 1/6 haalt tegen de rechtstreekse concurrenten.
Merci. Belangrijke overwinning. Heb de match niet gezien maar van iemand die wel gekeken heeft: ‘KVK volwassen match met volledige controle zonder echt super gevaarlijk te zijn, maar Beerschot erg zwak en hun enigste echte shot tussen de palen was goal’.

Proficiat Kortrijkenaren.

Bij ons vooral voeten op de grond wat promotie betreft, als je thuis maar 1/6 haalt tegen de rechtstreekse concurrenten.
Kortijkzanen*

Ik heb niets van de match gezien maar wel top dat we eindelijk nog eens zelf vroeg scoren ipv snel een tegengoal. Dan is het meteen een volledig andere match.

Maar het seizoen is nog lang en er kan nog heel veel veranderen. Niet vergeten dat het maar jullie 1ste nederlaag is en ik blijf het zeggen, Beveren gaat niet in die flow blijven zitten.

Referee dik verkocht, ik zeg ni dat de win niet verdiend was, maar paar keer serieus bekocht geweest. Penalty was een lachertje, ik zat er met mijne neus op, hij struikelt over zijn eigen voeten, Lathouwers pakt. De goal heb ik niet gezien, was net ietske te drinken gaan halen. Enja of die goedgekeurd ging worden is een andere zaak met de keeper uit doel, maar er moest sowieso getrapt of gelobd worden

Beerschot heeft het geluk van een top 3 ploeg aan zijn zijde. Ik vond ons het betere voetbal spelen, zeker 2de tijm, een goaltje was gemerriteerd, spijtig genoeg niet gekregen.

1B hè. Maar idd wat een dwaling van de lijnrechter. Als er al gefloten moet worden is het voor een fout van die verdediger van Beerschot.

En het is eerder Beerschot die de regels niet kennen want ze kunnen hier heel gemakkelijk er voor zorgen dat het wel echt buitenspel is

Patro plaatste vorige week een persbericht over de arbitrage en dat werd wat op hoongelach onthaald, maar uiteindelijk was de inhoud wel correct. Als men 1B als een volwaardige profcompetitie kwalificeert dan moet de arbitrage zich aan die status conformeren.

Kan iemand nog eens schetsen war er precies gebeurde, heb geen DWAZN om het nog is in detail na te zien

Laatst bewerkt:
Kan iemand nog eens schetsen war er precies gebeurde, heb geen DWAZN om het nog is in detail na te zien

Als gij mij nu niet op de negeerlijst had staan, zou ge de YT-link zien:

Terug
Bovenaan