GETHEZ
Well-known member
Idem4/6, start niet gemist!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem4/6, start niet gemist!
Ik kon er gisteren jammergenoeg niet bij zijn. Maar sfeer, aanwezigheid en het spel was goed.6 op 6. 2x duidelijk de betere ploeg al moeten we wel veel sneller die 1ste goal maken maar efficiëntie is op dit moment ons zwakste punt. Op naar de volgende match
Ik ook jammer genoeg niet, zit nog in Zweden met het gezin. Maar ik hoor enkel maar positieve geluiden vanuit Kortrijk ivm KVKIk kon er gisteren jammergenoeg niet bij zijn. Maar sfeer, aanwezigheid en het spel was goed.
Goeie start heel belangrijk.
Positief in Lommel na 2 speeldagen:4/6, start niet gemist!

Positief in Lommel na 2 speeldagen:
- 6 goals al gemaakt, daar hadden we niet zolang geleden een match of 9 voor nodig
- een trainer die een bank heeft en ze gebruikt
- er staat een ploeg met een heel sterk middenveld
Negatief:
- het huidige aanvalstrio is behalve Salah niet goed genoeg voor promotie ambities
- achterin is de spoeling te dun en tegen goede ploegen zoals RWDM kom je in de problemen
Bij ons speelt hij op de 10, samen met Schoofs en Rommens is dat ons middenveld.Wij zijn nochtans gepromoveerd met Reyners als onze topscoorder.
Jonge gast met toch al wat ervaring. Ik had er ook nog niet van gehoord.Had er nog nooit van gehoord. Maar blijkbaar een polyvalente verdediger die ook op de 6 uit de voeten kan![]()
Beerschot zou nieuwe eigenaar krijgen, gesprekken zijn in de laatste fase.
U vroeg dikke spelers?'t Zou rond zijn.
Dat ze maar snel hunne portefeuille open trekken en wat dikke spelers naar 't Kiel halen.

Het zijn precies boeiende tijden voor de Beerschot supporters.Bon, dit Beerschot is geen promotiekandidaat. Sluit het topic maar, heb al geen zin meer.

Het zijn precies boeiende tijden voor de Beerschot supporters.
Die had ge nog tegoed. Mvg Weghorst

Dat klopt nietToch durf ik te zeggen dat wij dichter bij een titel staan dan Ajax![]()

Dat klopt niet![]()
Volgende vrijdag ga ik voor de eerste keer gaan kijken dit seizoenIk kon er gisteren jammergenoeg niet bij zijn. Maar sfeer, aanwezigheid en het spel was goed.
Goeie start heel belangrijk.