Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks zijn gebrek aan spelinzicht toch mooie cijfers gehaald maar nooit vaste waarde geweest. Mooie transfer voor hem dus.Dion De Neve gaat op avontuur naar Blackburn Rovers. Op zich wel een coole transfer. Hoe zien de KVK-supporters dit? Aderlating of strik errond?

Leuke transfers aan het doen jullie!En de volgende:
Boris Lambert speelt vanaf nu in ons rood & wit!
De Belgische middenvelder genoot zijn jeugdopleiding bij Standard de Liège & Excelsior Virton alvorens naar KAS Eupen te trekken.
In de Oostkantons maakte Lambert in de zomer van 2021 zijn debuut op het hoogste niveau. De defensieve middenvelder ontpopte zich tot aanvoerder en kwam 90 keer in actie voor “De Panda’s”.
Afgelopen zomer verhuisde Boris naar de Eredivisie. Bij het Tilburgse Willem II stond de Namenaar 32 wedstrijden op het veld.
“Met Boris halen we opnieuw iemand binnen die het Belgisch voetbal heel goed kent. Hij is polyvalent, want kan ook als centrale verdediger uit de voeten, en zal drive en voetballend vermogen toevoegen aan ons middenveld”, zegt Nils Vanneste, Sporting Director KVK.
Boris Lambert komt dit seizoen op huurbasis over van Tilburg naar het Guldensporenstadion. KVK bedong ook een aankoopoptie.
En vandaag kwam ook het nieuws dat ze begonnen zijn aan een nieuw oefencomplex!![]()
Keeper mag ook want ik heb Ilic al teveel onzekere matchen zien spelen.Voorlopig lijken het de transfers die we nodig. Belgisch, ze kennen 1B, relatief jong (sommigen toch) en toch de nodige ervaring. Als je vergelijkt met de voorbije seizoenen dan is dit heel hoopgevend en vooral we zullen redelijk klaar zijn tegen het begin van de competitie en dat is echt wel al lang geleden.
Nu wel benieuwd wat er aanvallend nog uit de bus zal komen want daar hebben we behalve Ambrose en Himpe (jeugdspeler) niets lopen. En daar wringt het schoentje op dit moment.
Ilic is voor 1B meer dan goed genoeg. Zelfs voor 1A is dat een goeie doelman maar je hangt natuurlijk ook af van wat er voor jou rondloopt aan tsjooldersKeeper mag ook want ik heb Ilic al teveel onzekere matchen zien spelen.
We zullen zien, we hebben onze jonge knaap van 19 ook nog.Ilic is voor 1B meer dan goed genoeg. Zelfs voor 1A is dat een goeie doelman maar je hangt natuurlijk ook af van wat er voor jou rondloopt aan tsjoolders
Met het risico om de generaal op mijn dak te krijgen: een Beerschot verhaaltje zeker? De kleine club stapt mee in het verhaal om de grote te redden en verdwijnt dan na x aantal jaar omdat +95% vd supporters eigenlijk fan zijn van de grote.@fortemse is nu ook uitvjullie logo , kan je me meer vertellen hoe en waatom ?
Als ze met een u23 ploeg in 1B geraken is het ook opgelost ;-)Met het risico om de generaal op mijn dak te krijgen: een Beerschot verhaaltje zeker? De kleine club stapt mee in het verhaal om de grote te redden en verdwijnt dan na x aantal jaar omdat +95% vd supporters eigenlijk fan zijn van de grote.
Is ook niet de eerste keer dat Lokeren dat doet he. Ze zijn al eens uit de shit geholpen door SK Sint Niklaas als ik me niet vergis.
Nog een paar jaar en de Grote Wase fusie is er misschien eindelijk. Lijkt me trouwens ook de enige manier om effenaf een gezonde eerste klasser te worden, die schaalvergroting.