Ik denk dat de meeste andere trainers al veel vroeger waren opgestapt...Kuyt officieel weg bij Beerschot.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de meeste andere trainers al veel vroeger waren opgestapt...Kuyt officieel weg bij Beerschot.
Idd vroeg het me ook af de match dagen liggen wel vast ,starten zelfde weekend als pro league en eindigt 17april.Ik zag dat de kalender van 1A vorige week bekend is gemaakt. Voor 1B vind ik niet direct iets terug, wanneer mogen we die verwachten?
Ik denk dat de meeste andere trainers al veel vroeger waren opgestapt...

Er is ook een reden waarom er weinig Vlamingen van de andere kant bij KVK spelen (hier en daar een uitzondering natuurlijk) ;-)Ah, die heerlijke (West-)Vlaamse kerktorenmentaliteit!
Ik ben wel blij met Kortrijk in 1B, dit topic gaat veel plezanter zijn.

De sfeer van weleer! Spelen om kampioen te spelen en Guldensporenstadion als oninneembaar fort. Trust the process.Er is ook een reden waarom er weinig Vlamingen van de andere kant bij KVK spelen (hier en daar een uitzondering natuurlijk) ;-)
En ik wou dat ik ook blij was![]()
![]()

Dat is al 2 jaar geleden met de Kaminski familie (ze hebben eerder in Griekenland een gelijkaardige stunt gedaan en nu in Australië ook https://www.espn.com.au/football/st...gue-waiting-western-united-sale-documentation) en toen in augustus hadden Kompany en Burnley ons ook nog bijna overgenomen. We hebben toen zelfs transfers geannuleerd die zo goed als rond waren (oa Frey van Antwerp had al de nodige marketing shots opgenomen met ons) omdat Burnley ze niet wou. Dat was ook de reden waarom er zoveel spelers uit de UK naar ons kwamen in die periode.Hoe zit het met jullie eigenaar eigenlijk, is dat nog altijd die Aziaat? Vorig seizoen waren jullie dicht bij een overname die mislukte omdat het charlatans bleken te zijn, toch?
Liet een belachelijk slechte indruk vorig jaar. Geen idee wie de gescout heeft en hoe die door de medische keuring is geraakt want na 5 minuten was die piepedood en kon gewoon het niveau niet aan. Mssn dat 1B meer zijn ding ging zijn maar toch by far 1 van de slechste transfers van de laatste jaren (en we hebben wel ons deel gehad van zo'n transfers)Czubak alweer weg bij Kortrijk, lees ik. Jammer, had die graag aan het werk gezien in 1B.
Liet een belachelijk slechte indruk vorig jaar. Geen idee wie de gescout heeft en hoe die door de medische keuring is geraakt want na 5 minuten was die piepedood en kon gewoon het niveau niet aan. Mssn dat 1B meer zijn ding ging zijn maar toch by far 1 van de slechste transfers van de laatste jaren (en we hebben wel ons deel gehad van zo'n transfers)