1B Challenger Pro League 2024-2025

Het is toch een heel moeilijke/smerige ploeg om tegen te spelen hoor. Het is echt de laatste ploeg die ik de promotie zou gunnen. Ook al zouden wij met Lommel dan wel ons zwarte beest kwijt zijn volgend seizoen.
Klopt, maar het gaat toch over 2 wedstrijden. Dan schat ik de kansen van de eersteklassers toch hoger in

Het is toch een heel moeilijke/smerige ploeg om tegen te spelen hoor. Het is echt de laatste ploeg die ik de promotie zou gunnen. Ook al zouden wij met Lommel dan wel ons zwarte beest kwijt zijn volgend seizoen.
Heb het nu ook eens live kunnen meemaken. Inderdaad wel een smerig team. Maar had het wel verwacht met Stijn Stijnen in de dugout.
We staan er veel slechter voor dan tegen RWDM. Maar elke match moet eerst gespeeld worden natuurlijk :p

Voetbal een feest! Brugse hooligans hebben daarnet mijn lieve hard werkende buren van Brico Ben zonder enige reden, buiten plat racisme, het ziekenhuis ingeslagen. Ik heb videos gezien die niet zijn verschenen in de media. Dégoutant!!!

Bericht van mijn broer die in Molenbeek woont. Zo zie je maar... Verder is t allemaal die van RWDM eh... Blijkbaar geeft Bruzz er zelf een twist aan, maar zo zie je maar, in de praktijk...

Mag ik aan de mods vragen om quasi de volledige vorige pagina (vanaf post 184 en verder) gewoon te verwijderen? Ik vermoed dat er een topic hierover mogelijk is in een apart topic, al dan niet in het geliefde P&A over geweld in het voetbal...

Zo'n schoon roos kaderke erbij met wat duiding en de kous is af, dat vind ik wel erover eigenlijk. Ik vind da wel rotzakskes, debielen, etc......... Zulke posts mogen van mij achterwege gelaten worden.

als ik zie naar hoeveel volk komt kijken naar de promotie-finale van Patro Eisden, lijkt mij dat ook wel een aanwinst te zijn :unsure:

als ik zie naar hoeveel volk komt kijken naar de promotie-finale van Patro Eisden, lijkt mij dat ook wel een aanwinst te zijn :unsure:
Nochtans wekelijks +3000 man volgens Het Belang van Limburg..

De journalist daar zit in de tes van..

Triestig voetbal, triestige club. Maar ze staan er met hun type voetbal, nog een graad erger dan Union. Maar resultaat wint?

het is heel triest voetbal en inderdaad wekelijks minstens 3000 man aanwezig ja tuurlijk :sarcastic:
maarja op het einde van de rit is het resultaat dat telt.

Echter zou ik als supporter er echt niet trots op zijn om geassocieerd te worden met dit soort voetbal en door iedereen die het Belgisch voetbal een warm hart toedraagt als anti voetbal ploeg bestempeld te worden.

het is heel triest voetbal en inderdaad wekelijks minstens 3000 man aanwezig ja tuurlijk :sarcastic:
maarja op het einde van de rit is het resultaat dat telt.

Echter zou ik als supporter er echt niet trots op zijn om geassocieerd te worden met dit soort voetbal en door iedereen die het Belgisch voetbal een warm hart toedraagt als anti voetbal ploeg bestempeld te worden.
De Belgische pers is de laatste weken niks anders aan het doen dan dit voetbal te verheerlijken.

Wat een schande dit patro voor de Belgische 2de klasse en de manier van voetballen, proficiat echt jammer om 2de klasse zo te kijk te zetten weer

Hoe kan je de eigenaar zijn van vier voetbalclubs en toch zo weinig voeling hebben met de cultuur? :biglaugh:
Dat multi ownership zou sowieso verboden moeten zijn, zeker binnen een format waar die clubs elkaar in principe kunnen treffen (Europese competities).

Dat multi ownership zou sowieso verboden moeten zijn, zeker binnen een format waar die clubs elkaar in principe kunnen treffen (Europese competities).
Dat is ook verboden in die Europese competities zelf. Al zijn er uitzonderingen mogelijk. En dan nog slagen ze er bij Red Bull in om dit te omzeilen.

We hebben in Lommel ten minste nog 1% in eigen handen om dit soort fratsen te voorkomen.

Dat is ook verboden in die Europese competities zelf. Al zijn er uitzonderingen mogelijk. En dan nog slagen ze er bij Red Bull in om dit te omzeilen.

We hebben in Lommel ten minste nog 1% in eigen handen om dit soort fratsen te voorkomen.
Toch ook maar een procent op papier..

Terug
Bovenaan