1B Challenger Pro League 2024-2025

Is dat Pieklak dan? Die heeft inderdaad wel wat goals op zijn conto. Vorig jaar tegen Kortrijk was het ook misgegaan toen De Busser geblesseerd uitviel, die straalde toch een bepaald soort zekerheid uit.

Is dat Pieklak dan? Die heeft inderdaad wel wat goals op zijn conto. Vorig jaar tegen Kortrijk was het ook misgegaan toen De Busser geblesseerd uitviel, die straalde toch een bepaald soort zekerheid uit.
Pieklak inderdaad. Na zijn blessure wel enkele heel sterke wedstrijden gespeeld, zoals op RWDM. Voor mij was het gewoon te vroeg om De Busser al te vervangen, want talent heeft hij zeker wel. De Busser was gewoon beter dan de 3 doelmannen van dit seizoen, al was De Busser zeker niet foutloos.

klopt was te vroeg voor pieklak en de busser had zowieso nog een jaar moeten blijven (maar heeft er zelf ook een beetje voor gezorgd dat ie werd weggedaan toen), ik denk wel dat Pieklak volgend jaar wel eens kan ontploffen. Indien er een paar bijkomen maar voor hem was het net dat jaartje te vroeg

De Busser speelde daar nog een kwartier verder voor de kop van Kortrijk om onze reservekeeper (Izevic) geen onnodige vuurdoop te geven met een blessure aan de hand.

Helaas flaterde Izevic bij z'n eerste balcontact en de rest is geschiedenis..

Wat een soap die eindronde! Als Lierse moet je je toch stevig bekocht voelen. Een stevige bom onder de toekomstige promotierondes..

Tja, Lokeren - Temse staat na de reguliere competitie gewoon boven Lierse. Hadden ze maar wat beter hun best moeten doen.

Nog voor de laatste match in de reguliere competitie waren ze al aan het dreigen met juridische stappen richting Lokeren-Temse toe.
Lokeren-Temse wil graag de eindronde spelen en gaat dan ook maar in beroep en heeft voorlopig gelijk gekregen.
Karma voor Lierse dus.

Om dan die eindronde te winnen en toch geen licentie te krijgen: wat dan? In de flow waarin LT nu zit zie ik ze RWDM nog uitschakelen.

Ik vind het onbegrijpelijk dat heel dat licentiegedoe elk jaar zo'n soap is. Kunnen ze nu niet gewoon zorgen dat die procedures zijn afgerond voor de beslissende fase van de competitie?

Om dan die eindronde te winnen en toch geen licentie te krijgen: wat dan? In de flow waarin LT nu zit zie ik ze RWDM nog uitschakelen.

Ik vind het onbegrijpelijk dat heel dat licentiegedoe elk jaar zo'n soap is. Kunnen ze nu niet gewoon zorgen dat die procedures zijn afgerond voor de beslissende fase van de competitie?
Vorig jaar geen enkel probleem. De commissie heeft het dit jaar laten hangen, waardoor je deze discussies krijgt.

Jullie zitten in een goede flow natuurlijk, had wel verwacht dat het voor RWDM moeilijk zou worden. Nog heel wat matchen te gaan uiteraard, benieuwd hoe alles gaat eindigen!

Awel se, ik heb helemaal geen sympathie voor Lokeren maar wat die daar de laatste maanden hebben neergezet, is wel heel, heel knap.

Lokeren - Patro Eisden is toch niet de finale die ik in gedachten had op voorhand.

Awel se, ik heb helemaal geen sympathie voor Lokeren maar wat die daar de laatste maanden hebben neergezet, is wel heel, heel knap.

Lokeren - Patro Eisden is toch niet de finale die ik in gedachten had op voorhand.
De vraag is of 1 van die 2 een rol van betekenis gaat kunnen spelen tegen Kortrijk.

Terug
Bovenaan