16de Finales

Zuid-Afrika met een paar leuke individuele flitsen in deze match, zelfs in de verdediging (al denk ik dat je "een paar" hier wel bijna letterlijk kunt nemen), maar Canada uiteindelijk toch verdiend door. Niet veel kansen, maar wel de beste, en verder ook niet in grote problemen gebracht.

Doelpunt mooi binnengetrapt!

Goed voor Canada, tegen NL/Marokko maken ze wel geen kans.

De taktiek van Broos was duidelijk. En het was hem bijna nog gelukt om tot de verlengingen te geraken.

Canada bracht aanvallend toch weinig en ze lieten de bal ook vaak aan Zuid-Afrika. Zo gaan ze er uitliggen de volgende ronde.

Zuid-Afrika toch paar leuke verdedigers. Ik zou als scout toch eens gaan horen.

Verdiende winnaar.

Alle respect voor Broos, maar zijn (café)ploegje met een strategie van anti-voetbal verdiende het al zelfs niet om de groepsfase te overleven.

Verdiende winnaar.

Alle respect voor Broos, maar zijn (café)ploegje met een strategie van anti-voetbal verdiende het al zelfs niet om de groepsfase te overleven.
Hoezo anti-voetbal, de Canadezen uit hun tent lokken en dan snel verticaal naar voren. Niks mis mee als je de underdog bent. Van dat aanvallend voetbal van Canada heb ik ook maar weinig gezien. Qua slechte passes moesten die zeker niet onderdoen

Terug
Bovenaan