100km-run Pt 3? 3,5? : BeyondRunning

Booka

CEO
Crowdfunder FE
Jawel, eindelijk is het zover! Na de verschillende pogingen om de run toch door te laten gaan vorig jaar, gaan we dit jaar op 5 september eindelijk van start! En als alles goed gaat, is dat met publiek. Dus ook een mooie kans om jullie helden te komen begroeten!

We staan weer te popelen om meer te zijn dan een online gemeenschap, en een indruk na te laten in de echte wereld. Het is een goed doel waar we ons voor willen blijven inzetten, omdat we weten dat het zo velen van ons raakt. Deze editie in het bijzonder, heeft het heel dicht bij huis ingeslagen, bij de beste vriend van @Booka Shade.

Spekkie (zijn roepnaam onder vrienden) heeft op 26/06/2020 (tevens de verjaardag van mijn dochter) de strijd verloren tegen een hersentumor, die hem ook op jonge leeftijd al had geteisterd. Hij is amper 37 jaar geworden, maar heeft desalniettemin heel veel mooie momenten achtergelaten. Speciaal aan hem en alle ex- en huidige patiënten, en achterblijvers die we in onze community hebben, willen we deze editie opdragen.

Omdat het ingezamelde geld van vorig jaar gewoon is overgezet naar de editie van dit jaar, mogen we gewoon starten met één team zonder in te zamelen. We hadden zelfs een beetje overschot dankzij onze gulle schenkers die we heel graag ontzettend willen bedanken. Dat overschot wordt vanzelf overgezet naar volgend jaar.

De opzet is hetzelfde: Vier lopers lopen samen 100km. De eerste (Karry98) doet 40km en na 10km krijg hij gezelschap van de tweede loper (eniac), die 30km loopt, dan 20 (een random loser) en 10 (Booka Shade).

Het geld is al ingezameld, dus rest alleen nog de plezante dingen: Er komt onder andere een Miet en Griet 2.1 bis, en op onze streams en socials zal ongetwijfeld nog nieuws verschijnen. Heb je nog een goed idee om iets te organiseren, dan mag je dat zeker laten weten hier, in pm of op Discord.

Bedankt voor alle steun en tot snel!
 
Super!

Hoeveel moet er nog ingezameld worden voor een tweede groep?

Ik stond op als reserve, meen ik mij te herinneren.
 
Super!

Hoeveel moet er nog ingezameld worden voor een tweede groep?

Ik stond op als reserve, meen ik mij te herinneren.
Het is inderdaad lange tijd de bedoeling geweest om met twee teams te starten, maar door alle verschuivingen en zeker ook door het vele werk dat er in de nieuwe website en de crowdfunding daarvan is gestoken, ging het heel moeilijk worden om tegen september nog 1.700€ ingezameld te krijgen om ook het tweede team te laten starten.
En zeker met het nieuws nu dat er maar tot half augustus gestort kan worden zou het onhaalbaar zijn. De overschot van dit jaar stroomt wel gewoon door naar volgend jaar, waar we er weer helemaal tegenaan kunnen gaan.

Maar alle donateurs tot nu toe zijn weer enorm bedankt, en zullen opnieuw gepast in de bloemetjes worden gezet. En T2 zijn dan samen met de bankzitters en Makila onze eregasten op de Meet&Greet die volgt op de loop zelf op 5/9! Fysiek of in gedachten, afhankelijk van of ze er raken.
 
Net mijn agenda nagekeken en ik moet dat weekend werken.

Voor editie 2022 zal ik zeker en vast mijn steentje bijdragen.
 
Terug
Bovenaan