TV 1 season series

D

Deleted member 2181

Guest
bv Alcatraz 2012 was voor mij een serie die niet hoogstaand was, maar waar ik het toch jammer van vond dat ze niet verlengd werd, zeker omdat het unfinished was.

Voor welke series heb jij gevloekt dat ze niet vervolgd werd?
 
The Society op Netflix zou een tweede seizoen krijgen maar uiteindelijk is die geschrapt. Het had een leuk concept maar het heeft niet mogen zijn (het ergste is nog dat er een duidelijke cliffhanger achterblijft, mss lossen ze ooit het script).
 
Caprica (BSG prequel serie)
Carnivale (wel 2 seizoenen maar véél te vroeg geëindigd)
 
Terra Nova. Gigantische cliffhanger en dan niets meer.

Niet dat het de beste serie ooit was, maar ik had toch echt verder willen kijken.
Ge zijt mij voor. Man, ik was bummed toen dat ineens werd gestopt.
Ja, het kon niet voldoen aan de verwachtingen, maar die waren dan ook torenhoog. Ik vind dat nog steeds een enorm onderschatte serie, en ik denk dat ze wel degelijk populair had kunnen worden...
 
Terra Nova. Gigantische cliffhanger en dan niets meer.

Niet dat het de beste serie ooit was, maar ik had toch echt verder willen kijken.
+1 echt op gevloekt.

Idem voor Revolution, dat heeft wel 2 seizoenen gehad maar is dan ook gecancelled. 2e seizoen was al minder dan het eerste maar had toch ook een einde verdient.
 
  • Leuk
Waarderingen: blub
Watchmen

Maar aan de ene kant ook goed dat de maker het niet wil uitmelken en tevreden is met 1 seizoen.
Al had ik een 2de seizoen wel graag gezien en al zeker voor Regina King
 
Terug
Bovenaan