TV 1 season series

Hetzelfde met Watchmen he. Die show heeft een duidelijk begin, midden en einde. Het is klaar. Ze kunnen makkelijk binnen een paar jaar een nieuwe doen binnen het Watchmen universe met nieuwe personages.

Maar...
Firefly!!

Maar ook The Black Donnely's
Ik herinner me die als een erg goed crimedrama over een Ierse misdaadfamilie met Jonathan Tucker en Olivia Wilde die verre van afgewerkt eindigde met één seizoen. Ik vrees dat die de duimen heeft moeten leggen tegen Son's of Anarchy.
 
Laatst bewerkt:
Dark Crystal age of resistance en Daybreak. Goddamnit Netflix!!
:D Ik ging ook Day Break zeggen maar ik heb het blijkbaar wel over een andere serie: https://en.wikipedia.org/wiki/Day_Break.

* Journeyman
* FlashForward vond ik ook leuk maar huge cliffhanger op het einde :(
Ik ben nogal een sucker voor time-travel/time-loop related plots blijkbaar. :p

* Firefly natuurlijk

1 season series op zich zijn fine maar er is niks vervelender dan series zoals FlashForward waar niet geanticipeerd wordt op een cancellation, die dan eindigen met een ginormous cliffhanger en dan poef, niks.
Wat eigenlijk nog het meest schandalige is: ze durven hier in België soms van die series aankopen waarvan ze weten dat er maar 1 seizoen is en die op een enorme cliffhanger eindigen... de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn zouden ze in den bak moeten kunnen steken. :unsure:
 
:D Ik ging ook Day Break zeggen maar ik heb het blijkbaar wel over een andere serie: https://en.wikipedia.org/wiki/Day_Break, recent nog eens terug naar beginnen kijken.

* FlashForward vond ik ook leuk maar huge cliffhanger op het einde :(
* Firefly natuurlijk

1 season series op zich zijn fine maar er is niks vervelender dan series zoals FlashForward waar niet geanticipeerd wordt op een cancellation, die dan eindigen met een ginormous cliffhanger en dan poef, niks.
Wat eigenlijk nog het meest schandalige is: ze durven hier in België soms van die series aankopen waarvan ze weten dat er maar 1 seizoen is en die op een enorme cliffhanger eindigen... de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn zouden ze in den bak moeten kunnen steken. :unsure:
Het is de reden waarom ik nog weiger nieuwe tv shows op Netflix te kijken rond release. Ze hebben mij al veel te vaak liggen gehad. Ik wacht nu tot het zeker is dat er een season 2 komt voor ik naar iets nieuw begin te kijken, want als ze zelfs goed bekeken shows die awards winnen als Dark Crystal afvoeren....

Everything sucks, Spinning Out en Away zijn ook van die shows. Kregen goede kritieken...werden goed bekeken..maar..tja. Als een show niet meteen de hypefactor van een Stranger Things of Sex Education heeft op Netflix zou ik mij er niet te hard aan hechten.
 
I am not okay with this, iemand?

superheldenserie in de stijl van The End of the Fucking World, ook een goeie cliffhanger op't einde, maar ook na 1 seizoen de Netflix-axe over zich gekregen...
 
Al grotendeels vergeten, maar in 2007 was er een serie genaamd 'Traveler' over twee kerels die beschuldigd werden van een terroristische aanslag en op de vlucht sloegen.
Werd ook gecancelled na één seizoen, maar ik vond dat best een goeie serie.
 
I am not okay with this, iemand?

superheldenserie in de stijl van The End of the Fucking World, ook een goeie cliffhanger op't einde, maar ook na 1 seizoen de Netflix-axe over zich gekregen...
Was een leuke serie met zeker nog voldoende potentieel voor seizoen 2 idd. Lame excuus om het op coroni te steken en dan ineens de hele serie maar te cancellen.
 
Carnivàle
Firefly (hoewel die tenminste nog een film had die het verhaal afronde, niveau was wel minder.)
Almost Human: sci-fi met potentie, helaas werd het eerste seizoen niet eens volledig uitgezonden !
Real Humans (Äkta människor)(degelijke sci-fi, spijtig genoeg gecancelled.)

Zijn zo de eerste die me te binnen schieten.
Waar ik ook het schijt van krijg zijn series die een uitstekend 1ste seizoen hadden maar daarna de dieperik in gaat en de makers geen flauw idee hebben wat er verder mee aan te vangen (vb: Orphan Black).
 
Inderdaad, in die categorie: Prison Break: had mogen stoppen na één seizoen. Elk extra seizoen werd zo mogelijk nog slechter...
 
bv Alcatraz 2012 was voor mij een serie die niet hoogstaand was, maar waar ik het toch jammer van vond dat ze niet verlengd werd, zeker omdat het unfinished was.

Voor welke series heb jij gevloekt dat ze niet vervolgd werd?
Kan er misschien ook aan toegevoegd worden welke series van 1 seizoen de moeite zijn of daar een ander onderwerp over openen?
 
Terug
Bovenaan